کمک 85 میلیون ریالی مردم مراغه به مدافعان حرم

 مسئول اجرائی ستاد پشتیبانی مدافعان حرم مراغه گفت: مردم این شهرستان در 20 روز از آغاز فعالیت این ستاد، 85 میلیون ریال به مدافعان حرم کمک نقدی کرده اند.

 

احمد پشتوار با بیان اینکه این ستاد فعالیت رسمی و عمومی خود را از 20 روز قبل آغاز کرده است، افزود: در بیش از 20 مسجد نیز کمک های غیر نقدی جمع آوری می شود که بعد از ماه مبارک رمضان این ستاد اقدام به جمع آوری و ارسال کمک ها به ستاد مرکزی شمالغرب کشور جهت رساندن به دست مدافعان حرم و مردم جنگ زده سوریه می کند.
وی یادآور شد: این ستاد فعالیت خود را با اهداف گسترش فرهنگ مقاومت، آمادگی جهاد در برابر تکفیری ها، همکاری اقشار مختلف مردم در دفاع از حرمین اهل بیت(ع) و جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی تشکیل شده است.
مسئول اجرائی ستاد پشتیبانی مدافعان حرم مراغه اظهار کرد: این ستاد هم اکنون در خیابان شهید آیت الله غفاری قرارگاه بسیج شهید کنعانی مستقر شده و با هشت کمیته شامل جامعه روحانیت و هیات های حسینی، اداره ها و نهادهای دولتی، دانشگاهیان و آموزش و پرورش، مساجد و هیات امنای آن ها، بانوان، روستائیان، اصناف و بازاریان، نیروهای مسلح و بسیج اقدام به جمع آوری کمک های مردمی این شهرستان می کند.
پشتوار، ادامه داد: مردم می توانند کمک های نقدی خود را علاوه بر دریافت برگه های مخصوص به شماره حساب 5555555 نزد بانک انصار شعبه مراغه واریز کرده و کمک های غیر نقدی خود را در 19 شاخه به این ستاد و کمیته های مشخص شده تحویل دهند.
وی گفت: این ستاد کمک های غیر نقدی در بخش های مختلف مواد غذائی، انواع لباس، لوازم سبک منزل، ظروف آشپزخانه، پتو، زیر انداز و چادر و لباس گرم را جمع آوری می کند.
پیش از تشکیل ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم در این شهرستان، سپاه ناحیه مراغه در سال 94 به همت پایوران ناحیه، بازنشستگان و بسیج و فرهنگیان 751 میلیون ریال به مدافعان حرم کمک کرده بودند.
بسیجیان این شهرستان نیز طرح 'هر بسیجی هر ماه 10 هزار ریال کمک به مدافعان حرم' را اجرا می کنند که در سال گذشته با جمع آوری این کمک ها، 150 میلیون ریال به مدافعان حرم کمک شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 14 تير 1395برچسب:, | 10:53 | نويسنده : شهروند مراغه ای |