فرمانده سپاه ناحیه مراغه: حجاب عزت زن و حصار حریم خانواده است

 فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: حجاب عزت زن و حصار حریم خانواده در برابر ناهنجاری هاست.

 

 

http://img8.irna.ir/1395/13950422/82145458/82145458-70857379.jpg

http://img8.irna.ir/1395/13950422/82145458/82145458-70857378.jpg

 

سرهنگ پاسدار رضا سامی، شامگاه دوشنبه در همایش مدافعان حریم خانواده در بوستان یادگاران این شهرستان افزود: تغییر سبک زندگی اسلامی به وسیله تاثیر بر روی زنان از عمده محورهای تهاجم فرهنگی دشمنان در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی، با بیان اینکه این تهاجم فرهنگی ابتدا با شکستن حریم خانواده و روی گرداندن از آموزه های اسلامی شروع و در نهایت موجب گسست فرهنگی جامعه می شود، اظهار کرد: در این برهه از زمان حجاب می تواند به عنوان حصار خانواده در برابر ناهنجاری های اجتماعی و شخصیتی در جامعه نقش ایفا کند.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه یادآور شد: در سالگرد 21 تیر، که یاد آور خاطره تلخ تهاجم طاغوت علیه حجاب و عفاف و شهادت هزار و 700نفر از غیور مردان و زنان غیرتمند ایرانی در مسجد گوهرشاد است با ایستادگی و مقاومت خود در مقابل توطئه رضاخان ملعون در کشف حجاب، جان خود را فدا کردند.
سرهنگ سامی، ادامه داد: هم اکنون باید نسبت به جریان فساد و بی اخلاقی ها و سیل خانمانسوز فرهنگ بدحجابی و بی عفتی که دامان همه را آلوده می کند و دستورات خدا را به سخره می گیرد، بیشتر احساس مسئولیت کرد.
وی، گفت: از ابتدای فعالیت انقلاب اسلامی، دشمنان با استفاده از برنامه هایی مانند جنگ تحمیلی، تجزیه طلبی، قوم گرائی، تهدید به جنگ سخت و تحریم ها و فتنه 88 اقدام به براندازی این نظام کرده که تا کنون در تمامی موارد با آگاهی مردم و رهبری های رهبر معظم انقلاب شکست خورده است.
سامی، یادآوری کرد: تنها نقشه ای که دشمنان هم اکنون آن را ادامه می دهند، گسترش محورهای جنگ نرم در جامعه بوده که به علت گستردگی محورهای آن و نجات جامعه از این جنگ، نیاز داریم تا خانواده ها با جدیت بیشتری در برابر توطئه های آن قدم بردارند.
یک محقق و پژوهشگر سبک زندگی اسلامی نیز در این آیین گفت: حذف روحانیت، شبهه اندازی در مکتب حسینی و مبارزه با چادر زنان، عمده برنامه هایی بود که رژیم استعمار و استکبار از روی کار آوردن رضا شاه برای حذف فرهنگ ایرانی و اسلامی آن را دنبال می کردند.
حجت الاسلام اکبر شعبانی، افزود: دشمنان تمامی این سه محور را در سیاست های رژیم پهلوی پیاده کردند اما با آگاهی مردم و شخصیت هایی مانند امام راحل، انقلاب اسلامی ایران مانند سدی در برابر این برنامه ها ایستادگی کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 تير 1395برچسب:, | 13:29 | نويسنده : شهروند مراغه ای |