تائید استعفای شهردار مراغه با 7 رای موافق

 اعضای شورای اسلامی مراغه با اکثریت آرا در جلسه شامگاه دوشنبه خود، استعفای شهردار مراغه را از سمت خود تائید کردند.

 

 

استعفای نادر ابراهیمی از سمت شهرداری مراغه از سوی 11 عضو شورای اسلامی این شهر مورد بررسی قرار گرفت و با هفت رای موافق و چهار رای مخالف تائید شد.
رئیس شورای اسلامی مراغه به خبرنگار ایرنا گفت: تمامی اعضای این شورا در جلسه بررسی استعفای شهردار حضور داشتند که پس از بررسی، هفت عضو رای موافق به آن دادند.
جواد عطار موسوی، افزود: اعضای شورای اسلامی این شهر، پس از برگزاری انتخابات در بین خود، محمدرضا احمدی، معاون اداری و مالی شهرداری مراغه را با 9 رای موافق و دو رای مخالف به عنوان سرپرست این شهرداری منصوب کردند.
وی اظهار کرد: از امروز به مدت سه ماه اعضای شورای اسلامی این شهر برای اعطای لایحه، نامزد شهرداری مراغه را معرفی می کنند که اگر در این مدت برای انتخاب شهردار به نتیجه نرسیدند به طور مجدد تا سه ماه دیگر سرپرستی شهرداری مراغه تمدید می شود.
نادر ابراهیمی شهردار سابق مراغه، شامگاه شنبه متن استعفای خود را در جلسه علنی به شورای اسلامی این شهر تسلیم کرده بود که در این نامه علت استعفای خود را اتمام مدت زمان ماموریت کاری اعلام کرده بود.
نادر ابراهیمی، از مهر سال 1386 خورشیدی تاکنون سکاندار شهرداری مراغه بوده و در مدت مدیریت وی بیش از 100 طرح در عرصه های مختلف از جمله عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و توسعه فضای سبز در این شهر اجرا شده است.
نادر ابراهیمی چهل و چهارمین شهردار مراغه بود و قبل از وی غلامحسین توفیق سکاندار این شهرداری بود.
علی آزاد از سال 1318 تا 1319 نخستین شهردار مراغه بوده و پرویز نصیری زیبا با یک ماه و 9 روز از 16 بهمن 1347 تا 25 اسفند همان سال کمترین مدت تصدی شهرداری مراغه را داشته و نادر ابراهیمی با هشت سال و شش ماه طولانی ترین مدت تصدی شهرداری را دارد.
شهر مراغه با حدود 170 هزار نفر جمعیت دارای 11 عضو شورای اسلامی و سه منطقه شهرداری است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 6 مرداد 1395برچسب:, | 16:16 | نويسنده : شهروند مراغه ای |