اهالی فرهنگ و هنر مراغه موفقیت در جشنواره های بین المللی را دنبال کنند

مراغه – ایرنا – رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه با اشاره به ارتقا سطح فرهنگی و هنری این شهرستان طی سال های اخیر گفت: اهالی فرهنگ و هنر مراغه حضور موفقیت آمیز در جشنواره های بین المللی را هدف قرار دهند.

 

احمد دادرس فیاضی روز سه شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر مراغه افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه با جامع نگری به دنبال ایجاد زیرساخت های لازم برای درخشش اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان در عرصه بین المللی است.
وی به برخی از موفقیت های هنرمندان تئاتر مراغه اشاره کرد و گفت: تئاتر این شهرستان در سال جاری با نمایش ' سایه ها و باد' به کارگردانی فریدون ولائی و ' گرگ گرسنه' به کارگردانی هادی افتخارزاده موفق به حضور در عرصه های فراملی شده است.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه ادامه داد: نمایش سایه ها و باد در جشواره های بین المللی بلاروس موفق به کسب دیپلم افتخار شده و در جشنواره های بین المللی فجر و ترکیه نیز خوش درخشیده است؛ نمایش گرگ گرسنه نیز هم اکنون در جشنواره بین المللی مبارک حضور دارد.
دادرس فیاضی با اشاره به اینکه برخی از آئین های محلی با استقبال کمتر مخاطبان مواجه است، افزود: ارتقای جشنواره های بومی به سطوح ملی و بین اللملی می تواند به درخشش هنرمندان این شهرستان در سطوح بین المللی کمک کند.
وی اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه نیز به دنبال برندسازی جشنواره ها و فعالیت هنرمندان بومی در عرصه های ملی و بین المللی است.
وی با اشاره به همکاری های تنگاتنگ مسئولان شهرستان با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد زیرساخت های فرهنگی و هنری، گسترش فرهنگ ایران اسلامی و فراهم سازی زیرساخت ها و زمینه های لازم برای ظهور هنرمندان توانمند است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 11 شهريور 1395برچسب:, | 8:55 | نويسنده : شهروند مراغه ای |