سخنگوی شورا:هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مراغه ابقا شد

سخنگوی شورا:هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مراغه ابقا شد

مراغه – ایرنا – سخنگوی شورای اسلامی شهر مراغه از برگزاری انتخابات هیات رئیسه این شورا خبر داد و گفت: نتیجه این انتخابات تغییری در پی نداشت و هیات رئیسه پیشین شورای اسلامی شهر مراغه ابقا شد.

 

بهمن حسین نژاد روز سه شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر مراغه افزود: بر اساس این انتخابات که عصر روز گذشته انجام شد بنده به عنوان نائب رئیس، محمد اکرمی به عنوان خزانه دار و فریبا ولی پور به عنوان منشی انتخاب شدند.
وی با اشاره به اینکه این ترکیب تا انتهای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مراغه حفظ می شود، گفت: در این انتخابات تمامی 11عضو شورای اسلامی شهر مراغه حاضر بودند.
وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر استعفای دو نفر از اعضا شورای اسلامی شهر مراغه در جلسه عصر روز دوشنبه /هشتم شهریور/ افزود: در این جلسه یحیی غلامی و ارسلان محمدی با نیت شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مراغه و عجبشیر استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی کردند.
وی گفت: موضوع استعفای آنان در فضایی دوستانه مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت و در نهایت این دو عضو شورا از استعفا منصرف شدند.

*** انتخاب محمدرضا احمدی به عنوان شهردار جدید شهر مراغه
سخنگوی شورای اسلامی شهر مراغه از انتخاب محمدرضا احمدی به عنوان شهردار جدید این شهر طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: وی در حال حاضر طبق قانون سرپرست شهرداری مراغه بوده و صدور حکم شهردار نیازمند طی مراحل قانونی است.
بهمن حسین نژاد با اشاره به اینکه محمدرضا احمدی با رای تمامی اعضا 11 نفری شورای اسلامی شهر مراغه انتخاب شده است، افزود: وی پیش از این شهردار منطقه سه، معاون خدمات شهری، معاون حمل و نقل و ترافیک و معاون امور مالی و اداری شهرداری مراغه بوده است.
به گفته وی اعضا شورای اسلامی شهر مراغه در انتخاب شهردار جدید بر بومی بودن وی اصرار داشتند و شناخت کامل شهردار از فضای اجتماعی و فرهنگی شهر را ضرورری می دانستند.
وی افزود: اعضا شورای اسلامی شهر مراغه از شهردار جدید انتظار اجرای 14 طرح عقب افتاده از جمله پایانه مسافری، خیابان 35 متری الغدیر تا رسالت، جایگاه سوخت فرودگاه سهند، راه دسترسی به استادیوم در حال احداث و چند طرح دیگر را دارند.
وی گفت: طرح بهسازی کانال انزاب نیز که در روز گذشته به بهره برداری رسید از جمله انتظارات اعضای شورای اسلامی شهر مراغه از شهردار جدید بود که در اسرع وقت از سوی وی به مرحله اجرا گذاشته شد.

*** نقطه قوت چهارمین شورای اسلامی شهر مراغه توجه به مناطق حاشیه است
سخنگوی شورای اسلامی شهر مراغه نقطه قوت چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر مراغه را توجه به مناطق حاشیه دانست و گفت: اعضا شورای اسلامی شهر مراغه رسیدگی به مناطق محروم و حاشیه ای شهر مراغه را در دستور کار دارند.
بهمن حسین نژاد افزود: میکائیل آباد مراغه که شهرک امیرکبیر مراغه نامگذاری شده، پذیرای خدمات گسترده ای بوده و یک فرهنگسرا نیز در این شهرک در حال احداث است.
وی گفت: زینال آباد و انزاب نیز از دیگر مناطق حاشیه نشین شهر مراغه است که مورد توجه اعضا شورای اسلامی شهر مراغه قرار دارند.
وی توسعه زیرساخت های گردشگری شهر مراغه را از دیگر رویکردهای مهم اعضا شورای اسلامی شهر مراغه عنوان کرد و گفت: صنعت گردشگری می تواند اقتصاد شهر مراغه را متحول کند و در همین راستا اعضا شورای اسلامی شهر مراغه توجه ویژه ای به اجرای طرح های گردشگری دارند.
وی همچنین از احداث پارک دوم بانوان مراغه علاوه بر پارک کوثر خبر داد و افزود: به زودی در حاشیه شهر و در محله انزاب بالا پارکی برای بانوان احداث می شود.
وی گفت: این پارک با حدود سه میلیارد ریال اعتبار احداث می شود و دارای فرهنگسرایی برای فعالیت های فرهنگی بانوان خواهد بود.
چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مراغه دارای 11 عضو است؛ تعداد اعضای شورای اسلامی این شهر همچون سایر شهرهای کشور در دوره پنجم از 11 نفر به 7 نفر کاهش می یابد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 11 شهريور 1395برچسب:, | 8:59 | نويسنده : شهروند مراغه ای |