تیم ملی بزرگسالان سپک تاکرای کشور در مراغه اردو زد

تیم ملی بزرگسالان سپک تاکرای کشور در مراغه اردو زد

مراغه - ایرنا - سرپرست دومین اردوی تیم ملی بزرگسالان سپک تاکرای کشور گفت: اردوی این تیم به مدت 10 روز از 14 تا 23 شهریور ماه در مراغه برگزار می شود تا اعضای تیم خود را برای حضور در رقابت های جهانی 2016 میلادی تایلند (26 مهر 1395) آماده کنند.

 

غلامرضا عبدی افزود: در این اردو 17 ورزشکار، سه مربی و کمک مربی در سالن حجاب مراغه به تمرین می پردازند و کادر اجرایی تیم بازیکنان را در تمرین های فیزیولوژیکی و استقامتی، تمرین با توپ و شرایط نزدیک با مسابقات آموزش می دهند.
وی که کمک مربی تیم ملی بزرگسالان سپک تاکرای کشور و رئیس کمیته سپک تاکرای آذربایجان شرقی است، افزود: کیارش آزاد از تهران، ناصر پتق از گلستان، وحید احمدی از البرز، فرشاد کایکانی و علی عزیز آبادی از مرکزی، وحید ملکی، حسین مشکبار و مرتضی مقدم از زنجان، پدارم خداداده، مهرداد جعفری و محمد صفای مجد از کرمانشاه، سامان جهان تیغ از سیستان وبلوچستان، امیرخانی از گیلان و رامین درزی رادمندی از قزوین بازیکنان حاضر در این اردو هستند.
عبدی ادامه داد: سومین اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور برای حضور در رقابت های جهانی 2016میلادی تایلند پس از مراغه در آکادمی المپیک تهران برگزار می شود و نخستین اردوی این تیم نیز مرداد سال جاری در استان گیلان انجام شد.
رضا رستمی از کرمانشاه و پیام شیرعلی از استان گیلان به عنوان سرمربی و غلامرضا عبدی از مراغه آذربایجان شرقی به عنوان کمک مربی این تیم، اعضای کادر اجرائی را تشکیل می دهند.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است؛ سپک تاکرا در مراغه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و ورزشکاران این رشته ورزشی در این شهرستان در سال 1393 شمسی به مقام نائب قهرمانی کشور رسیدند.
سپک تاکرا ورزشی شبیه والیبال است که به‌ جای دست از پا برای گذراندن توپ از تور استفاده می‌شود. این بازی از ورزش‌های بومی جنوب شرق آسیا است و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی محبوبیت دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 14 شهريور 1395برچسب:, | 16:32 | نويسنده : شهروند مراغه ای |