ویزیت رایگان چهار هزار نفر از روستاییان مناطق محروم مراغه

ویزیت رایگان چهار هزار نفر از روستاییان مناطق محروم مراغه

مراغه – ایرنا - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مراغه گفت: چهار هزار نفر از روستاییان مناطق محروم این شهرستان طی سال جاری توسط گروه های جهادی به صورت رایگان ویزیت شدند.

 

سرهنگ دوم محمدرضا خاکی افزود: این تعداد ویزیت رایگان در قالب 12 دوره از اردوهای جهادی در روستاهای محروم بخش های مرکزی و سراجو با همکاری بسیج جامعه پزشکی این شهرستان انجام شده است.
وی گفت: گروه های جهادی این طرح متشکل از پزشک، پرستار، بهیار و دانشجویان بسیجی خدمات تشخیصی، درمانی، دندانپزشکی، تجویز دارو و معرفی به مراکز درمانی را انجام داده اند.
خاکی با اشاره به اینکه اجرای طرح های جهادی در حوزه های عملیاتی و عمرانی نیز برگزار می شود، اضافه کرد: برگزاری اردوی جهادی برداشت نخود در روستای اوزبک و ساخت خانه محروم در روستای آغجه کهل این شهرستان از جمله این طرح هاست.
وی خاطر نشان کرد: یک واحد خانه محروم در روستای آغجه کهل به عنوان یکی از طرح های جهادی با همکاری دانشجویان بسیجی این شهرستان در حال احداث است.
به گفته وی برای احداث این واحد مسکونی با زیربنای 50 مترمربع کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان حدود 200 میلیون ریال اعتبار مشارکتی تخصیص داده و این طرح طی 20 روز عملیات اجرایی از 40 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
وی ادامه داد: حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه ها در طرح های جهادی ساخت خانه محروم، برداشت محصول، خدمات بهداشتی و درمانی به روستاییان مناطق محروم داوطلبانه است.
خاکی اضافه کرد: بیش از 100 دانشجوی بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مراغه در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی مشارکت و همکاری دارند.
وی یادآور شد: اردوهای جهادی مراغه در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و برداشت محصولات زراعی و باغی تا پایان امسال ادامه دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 14 شهريور 1395برچسب:, | 16:33 | نويسنده : شهروند مراغه ای |