مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه: شیوه زندگانی ائمه معصومین الگوی همیشگی برای خانواده اسلامی در

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

شیوه زندگانی ائمه معصومین الگوی همیشگی برای خانواده اسلامی در عصر حاضر است

خبرگزاری فارس: شیوه زندگانی ائمه معصومین الگوی همیشگی برای خانواده اسلامی در عصر حاضر است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت‌: شیوه زندگانی ائمه معصومین الگوی همیشگی برای خانواده‌های اسلامی در عصر حاضر است.

 حجت‌الاسلام اباصلت فیضی‌زاده در جمع خواهران بسیجی در مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) مراغه افزود‌: خانواده حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) نمونه‌ای بارز و شاخص برای خانواده‌ها و نسل‌های آینده در جامعه اسلامی است.

وی اظهار کرد‌: با توجه به نقشه‌های صهیونیسم و استکبار جهانی برای ضربه زدن به بنیان خانواده‌ها‌، ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی در کنار ازدواج آسان‌، سد محکمی در برابر این توطئه‌های نرم دشمنان است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با تاکید بر لزوم ریشه‌یابی در زمینه آسیب‌های اجتماعی در درون خانواده‌ها گفت‌: عدم شناخت مناسب ویژگی‌های مشترک و نیز تفاوت‌های فرهنگی و رفتاری و نیز گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی‌، زمینه‌ساز بروز مشکلات اجتماعی در اساسی‌ترین رکن زندگی مشترک در جامعه کنونی است.

فیضی‌زاده اضافه کرد‌: محیط شبکه‌های اجتماعی با توجه به رشد قارچ‌گونه آنها‌ و ماهیت آسیب‌پذیر و اتاق‌های خلوت‌گونه آن‌، فضایی به مراتب خطرناک‌تر از سایر رسانه‌های گروهی به ویژه ماهواره دارد.

وی ادامه داد‌: مسخ فرهنگی و ترویج خرافه‌گرایی‌، فرهنگ و سبک زندگی منحط غربی و غیر اخلاقی در فضای مجازی به ویژه نرم‌افزار پیام‌رسانی مانند تلگرام با بیش از 25 میلیون نفر مخاطب‌، زمینه مساعدی را برای ضربه زدن به فرهنگ و هنجارهای اصیل اسلامی ایجاد می‌کند لیکن هوشیاری در این خصوص ضروری است.

این کارشناس فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد‌: ایجاد تزلزل در بین ارکان خانواده به عنوان مقدس‌ترین نهاد اجتماع‌، عفت‌زدایی در بین زنان و غیرت‌زدایی در بین مردان از اهداف شوم محتواهای غیر اخلاقی و غیر فرهنگی موجود و ترویج شده توسط نظام سلطه در فضاهای مجازی است.

فیضی‌زاده تصریح کرد‌: نگرش اسلام نسبت به خانواده‌، نگرشی سازنده‌، مبتنی بر اخلاق و احترام متقابل و در نتیجه تربیت نسلی متعهد‌، اجتماعی و خدوم نسبت به جامعه‌ای است که در آن زندگی می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 18 شهريور 1395برچسب:, | 12:56 | نويسنده : شهروند مراغه ای |