جمع آوری 30 سری جهیزیه برای زوج های جوان مراغه

جمع آوری 30 سری جهیزیه برای زوج های جوان مراغه

مراغه – ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه از طرح جمع آوری 30 سری جهیزیه و 6 سری سرویس کودک همزمان با دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: این جهیزیه ها و سرویس های کودک که به زوج های جوان زیرپوشش این نهاد اهدا می شود، بیش از 900 میلیون ریال ارزش دارد.

 

ایوب هاشمیان افزود: این جهیزیه و سرویس های کودک توسط خیران این شهرستان جمع آوری و همزمان با عید غدیر به زوج های جوان تحت پوشش این نهاد تحویل داده می شود.
وی با اشاره به جمع آوری 800 میلیون ریال توسط خیران این شهرستان در جشن عاطفه ها / 25 تا 26 شهریور/ گفت: این کمک های مالی در قالب هدایای نقدی و غیرنقدی برای دانش آموزان بی بضاعت جمع آوری شد.
ایوب هاشمیان افزود: در این حرکت فرهنگی و اجتماعی بیش از 400 نفر از مراجعه کنندگان به جشن عاطفه ها در غرفه دانشکده علوم پزشکی مراغه معاینه رایگان شدند و مشاوره های پزشکی دریافت کردند.
وی ادامه داد: در قالب این جشن 500 جفت کفش برای دانش آموزان بی بضاعت مراغه با همکاری انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش مراغه تهیه شد.
وی افزود: در این جشن ادارات مختلف خدمات رسان از جمله شهرداری، دانشکده علوم پزشکی، سپاه، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، رادیوشهر و کتابخانه عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به ارائه خدمات و جمع آوری کمک های مالی خیران پرداختند.
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه گفت: همزمان با این ایام در راستای ارج نهادن به کمک های مادی و معنوی همشهریان 300 نفر از خیران این شهرستان که از خانواده ها و دانش آموزان بی بضاعت در طول یک سال اخیر حمایت کرده بودند نیز تجلیل شد.
هاشمیان افزود: هم اکنون دو هزار دانش آموز و دانشجوی بی بضاعت زیرپوشش حمایتی کمیته امداد این شهرستان بوده و حمایت های مادی و معنوی خیران این شهرستان نقش مهمی در تامین بخش مهمی از نیازهای تحصیلی این قشر آینده ساز دارد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری جنوب تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است؛ دراین شهرستان 13 هزار نفر در قالب 6 هزار و 200 خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 31 شهريور 1395برچسب:, | 9:23 | نويسنده : شهروند مراغه ای |