ولایت فقیه سد نفوذ ناپذیری در برابر دشمنان اسلام است

ولایت فقیه سد نفوذ ناپذیری در برابر دشمنان اسلام است

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با اشاره به اینکه ولایت فقیه سد نفوذناپذیری در برابر دشمنان نظام اسلامی است، گفت: ملت بزرگ ایران با تکیه بر ولایت فقیه که برگرفته از ولایت الهی است، در برابر توطئه های نظام سلطه ایستاده است.

 

 حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده روز پنجشنبه در آیین غبارروبی مزار شهدای مراغه به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: موثرترین عامل برای مقابله با موج نفوذ دشمنان اسلام و انقلاب، تبعیت از ولایت و ادامه راه شهدا و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص مقابله با جریان های نفوذ در داخل کشور، گفت: در قراردادهای بین المللی نیز مسئولان باید هوشیارانه عمل کنند تا دسیسه های دشمنان آزادی و نفوذناپذیری ما را دچار مشکل نکند.
حجت الاسلام فیضی زاده اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به هیچ قدرتی وابسته نبوده و به نظام سلطه و در راس آنها آمریکا اعتماد ندارد.
وی با اشاره به لزوم هوشیاری در برابر جریان های تضعیف کننده نیروهای مسلح گفت: ملت ایران هر ندایی را که درصدد تضعیف بنیه دفاعی نیروهای مسلح کشورمان به صدا در بیاید، در نطفه خفه خواهد کرد.
وی ادامه داد: مردم و مسئولان باید در عرصه جهاد بزرگ و مقابله با تغییر اراده ها به ویژه تضعیف و یا ایجاد تردید در بین قوای سه گانه و نیروهای مسلح هوشیارانه عمل کنند.
وی اضافه کرد : رسالت امروز آحاد مردم روشنگری در میدان جنگ نرم و تبیین ارزش های متعالی اسلام و انقلاب و ادامه مکتب و راه شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.
در این آیین خانواده های ایثارگران و شهدا، اقشار مختلف مردم، مسئولان و نیروهای مسلح این شهرستان با نثار گل و فاتحه بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 3 مهر 1395برچسب:, | 11:58 | نويسنده : شهروند مراغه ای |