امام جمعه مراغه: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی از برکت خون شهیدان است

امام جمعه مراغه:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی از برکت خون شهیدان است

خبرگزاری فارس: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی از برکت خون شهیدان است

امام جمعه شهرستان مراغه اقتدار ایران اسلامی را در عرصه‌های مختلف بین‌المللی از برکت خون شهیدان دانست و گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی از برکت خون شهیدان است.

 حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مراغه اظهار داشت: از برکت خون شهیدان، رهبری شجاع و فقیه ایران اسلامی مقتدرترین کشور در جهان است.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته رئیس جمهور در سازمان ملل افزود: آقای روحانی به پشتوانه مردم و در سایه خون شهیدان در سازمان ملل به راحتی از آمریکا و کشورهای حامی تروریست از جمله عربستان انتقاد و از مظلومان دفاع می‌کند.

خطیب جمعه مراغه افزود: مردم ایران در سایه ولی‌فقیه پشتیبان مسؤولان بوده و خواهند بود.

وی گفت: آمریکا عامل تقویت تروریست و جنایت در سوریه، عراق و یمن است و این کشور با پول نفت عربستان و برخی کشورهای عربی بلای جان مسلمانان شده است.

پورمحمدی با قدردانی از نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت کشور با وجود ناامنی‌های بسیار در کشورهای همسایه افزود: مردم ایران باید قدردان این امنیت باشند.

امام جمعه مراغه در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس افزود: اگر می‌خواهیم در آینده شاهد کشور توسعه یافته، علمی و تولیدکننده باشیم باید افرادی متخصص و متعهد تربیت کنیم.

وی افزود: تعلیم و تربیت از اهداف انبیا برای افزایش دانش و آگاهی انسان‌ها است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری از اولیای مدارس و دانش آموزان خواست با هماهنگی بیشتر در تربیت نوجوانان و جوانان که آینده‌سازان این کشور هستند اهتمام جدی داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 3 مهر 1395برچسب:, | 12:0 | نويسنده : شهروند مراغه ای |