فرمانده سپاه مراغه: دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران روحیه جهادی را تقویت می کند

فرمانده سپاه مراغه:

دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران روحیه جهادی را تقویت می کند

مراغه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه مراغه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری های رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران به آرامش روحی و تقویت روحیه جهادی منجر می شود.

 

سرهنگ پاسدار رضا سامی روز دوشنبه در دیدار با خانواده جانباز 90 درصدی، یعقوب منیری شریف دراین شهرستان افزود: این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور هستند و خدمت به آنان افتخاری بزرگ محسوب می شود.
وی افزود: پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام آنان وظیفه سنگینی بر دوش ملت ایران است و توجه به خانواده شهدا و ایثارگران باید از اولویت های کاری مسئولان باشد.
وی جانبازان را شهدای زنده خواند و گفت: جانبازان دوران دفاع مقدس پس از پایان جنگ تحمیلی با تحمل رنج ها و مشقت ها پرچم صبر و استقامت را بر فراز ایران اسلامی برافراشتند و مردم قدردان این قشر ایثارگر هستند.
وی افزود: این مردان نیک و بزرگ روزگار وقتی نظام اسلامی نیاز به کمک داشت از همه دارای خود گذاشتند و به طور مداوم تکالیف خود را شناخته و به موقع به آن جامه عمل پوشاندند.
یعقوب منیری شریف، جانباز 90 درصدی دوران دفاع مقدس در عملیات مسلم ابن عقیل در منطقه سومار به درجه رفیع جانبازی نایل شد و 27 سال است که درد و رنج ناشی از جراحت های آن دوران را تحمل می کند.
به گزارش ایرنا، این جانباز سرافراز و با بصیرت که با اصابت ترکش به مغزش به درجه جانبازی رسیده است، ولایتمداری را تنها وصیت خود به ملت ایران می داند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 5 مهر 1395برچسب:, | 13:1 | نويسنده : شهروند مراغه ای |