ابراز رضایت فرماندار از عملکرد اداره پست مراغه

ابراز رضایت فرماندار از عملکرد اداره پست مراغه

مراغه - ایرنا - معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه با ابراز رضایت از عملکرد اداره پست این شهرستان گفت: در سه سال اخیر هیچ گونه نارضایتی در مورد عملکرد و خدمات این اداره به فرمانداری منعکس نشده و این نشان دهنده تعهد کارکنان این اداره در خدمات رسانی به مردم است.

 

ظفر محمدی روز شنبه در دیدار با کارکنان اداره پست مراغه افزود: استفاده بهینه از ظرفیت های اداره پست در خدمات رسانی به مناطق شهری و روستایی ضروری است.
وی گفت: فراهم کردن زیرساخت ها، فرهنگ سازی عمومی و بهره گیری از تجربه سایر کشورهای پیشرو در زمینه پست برای ارتقای خدمات پستی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: حرکت به سوی مردمی کردن نهادهای دولتی گامی مهم و موثر در ارتقای خدمات رسانی به آحاد جامعه بوده و موجب تعامل بیشتر مردم و مسئولان شده است.
وی اضافه کرد: الکترونیکی شدن خدمات پستی حرکتی مناسب در جهت تسریع در خدمات رسانی بهینه وصرفه جویی در زمان و هزینه است.
محمدی افزود: صیانت از امانت های پستی، سرعت و دقت در خدمات رسانی و نیز حفظ و تقویت اعتماد موجود بین مردم رسالت اصلی ادارات پست در جامعه است.
رئیس اداره پست مراغه نیز گفت: در نیمه نخست امسال با یک هزار و 520 نفر روز کار کارشناسی، 150 هزار مورد فهرست برداری از اماکن شهری مراغه انجام شد.
علی سلطان زاده با اشاره به اینکه طرح فهرست برداری از اماکن شهری و روستایی از سال 84 شمسی تا اوایل سال جاری انجام نشده بود، افزود: فهرست برداری از اماکن روستایی نیز تا اواخر سال جاری به پایان می رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 19 مهر 1395برچسب:, | 12:43 | نويسنده : شهروند مراغه ای |