مدارس ابتدایی سما در رتبه نخست مدارس هوشمند مراغه

مدارس ابتدایی سما در رتبه نخست مدارس هوشمند مراغه

مراغه - ایرنا - معاون دانشگاه آزاد اسلامی مراغه و رئیس مرکز سما این واحد دانشگاهی گفت: هوشمند سازی مدارس ابتدایی به عنوان یکی از راهبردهای اساسی تحول بنیادین در این مرکز طی سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته تا در سال جاری این مدارس در رتبه نخست هوشمندسازی مدارس ابتدایی شهرستان قرار گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی فرهنگی سما واحد مراغه، علی ایزدی روز شنبه افزود: 100 درصد کلاس های دبستان دخترانه سما و 80 درصد از کلاس های دبستان پسرانه سمای این شهرستان به بردهای هوشمند و ویدئو پروژکتور مجهز شده است.
به گفته وی کلاس دوره های اول و دوم متوسطه نیز به ویدئو پروژکتور مجهز شده تا به مرور و در یک سال آینده در اولویت هوشمند سازی کامل قرار گیرند.
وی هدف از هوشمند سازی کلاس ها را تحول آفرینی در نظام تعلیم و تربیت با توجه به تغییرات سریع در روش های تدریس عنوان کرد و افزود: استفاده از برد الکترونیکی و قلم نوری در مدارس ابتدایی روند یادگیری را دچار تحول کرده است.
وی افزود: هم اکنون مدارس سما از طریق پیام کوتاه و اینترنت و برگزاری جلسه های مستمر و برنامه ریزی شده با والدین دانش آموزان در ارتباط است و آنان را به سرعت در جریان بهبود فرآیند آموزش قرار می دهد.
به گزارش ایرنا، معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی مراغه با دارا بودن 20 رشته دانشگاهی دارای بیش از 750 دانشجوست و 900 دانش آموز در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس سما آن به تحصیل اشتغال دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 2 آبان 1395برچسب:, | 8:55 | نويسنده : شهروند مراغه ای |