9 دی در مراغه ی شهیدپرور

فرمانده سپاه عاشورا:

فرهنگ انقلاب اسلامی برگرفته از اندیشه علوی است

مراغه – ایرنا – فرمانده سپاه عاشورا گفت: فرهنگ انقلاب اسلامی ایران برگرفته از اندیشه ریشه دار علوی و حسینی است.

 

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلام عسگر کریمیان روز سه شنبه در آیین گرامیداشت نهم دی در محل مسجد جامع مراغه با اشاره به اینکه پاسداشت از فرهنگ علوی و حسینی از 14 قرن پیش در بین مردم ایران ریشه زده است افزود: این فرهنگ پس از پیروزی انقلاب اسلامی مستحکم تر شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس آموزه های این فرهنگ بود که نهضت انقلاب اسلامی ایران تشکیل و توانست فرهنگ 'سلطه فقط از آن خداوند است' را در جهان به ویژه کشورهای اسلامی نهادینه کند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: 9 دی ماه سال 88 ملت ایران اسلامی با خروش خود علیه استکبار نشان دادند که همیشه در صحنه بوده و با ایمان، تقوا، اعتقاد به فرهنگ علوی و حسینی آماده دفاع از انقلاب و اسلام هستند.

کریمیان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران توانست با رهبری امام راحل تمامی ابهت شرق و غرب را در هم شکسته و قدرت پوشالی آنها را به جهانیان ثابت کند خاطر نشان کرد: نظام سلطه و استکبار از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به منظور جلوگیری از این روند تا کنون در پنج مرحله اقدام به ضربه زدن علیه انقلاب کرده است.

وی اضافه کرد: این اقدام ها شامل مطرح کردن جریان قومیت گرایی بین مردم ایران، جنگ تحمیلی علیه انقلاب با حضور 44 کشور دنیا، کاهش اعتقادات دینی مردم، اعمال تحریم های اقتصادی و تهاجم فرهنگی بوده که خوشبختانه با تدابیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب تا کنون در تمامی دسیسه ها موفق نشده است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه هم اکنون مهمترین تمرکز دشمنان در تهاجم فرهنگی متمرکز شده است افزود: دشمن در این جنگ درصدد تغییر سبک فرهنگ زندگی، اعمال تحریم ها، بد بین کردن مردم نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی ایران، کاهش اعتقادات مردم از آموزه های اسلامی و در نهایت کاهش حضور مردم در عرصه های مختلف است.

سردار کریمیان گفت: فتنه 88 نیز توطئه ای از پیش تعیین شده در راستای اعمال جنگ فرهنگی علیه انقلاب اسلامی ایران بود که خوشبختانه مردم ایران اسلامی توانستند با بصیرت خود و با حمایت از ولایت فقیه و با حضوری چشمگیر آن را خنثی کنند.

وی با اشاره به اینکه هر کشوری به منظور رویارویی با دشمنان نیازمند وحدت و اقتدار ملی، رهبری قاطع ، توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و حضور همه گیر در تمامی صحنه ها دارد افزود: انقلاب اسلامی ایران هم اکنون تمامی این ویژگی ها را دارد اما باید توجه بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

کریمیان افزود: هم اکنون رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تمرکز قدرت و اقتدار ایران اسلامی بوده که با توجه به رهبری های داهیانه ایشان باید کشور را به سمت توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگ اسلامی سوق دهیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 9 دی 1393برچسب:, | 16:40 | نويسنده : شهروند مراغه ای |