فرماندار مراغه: مشکلات واحدهای تولیدی مراغه به زودی مرتفع می شود

فرماندار مراغه: مشکلات واحدهای تولیدی مراغه به زودی مرتفع می شود

مراغه - ایرنا - معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه به فعالیت های ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان اشاره کرد و گفت: مشکلات واحدهای تولیدی مراغه در قالب طرح های ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان به زودی مرتفع و روند اعطای تسهیلات لازم به صاحبان این واحدها تسریع می شود.

 

 

ظفر محمدی شامگاه یکشنبه در نشست رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی بخش کشاورزی مراغه افزود: در سایه فعالیت های ستاد اقتصاد مقاومتی مشکلات این واحدهای صنعتی و تولیدی احصا و راهکارهای مناسب در این خصوص اتخاذ شده است.
وی با اشاره به تصویب مصوبه های ستاد اقتصاد مقاومتی مراغه در سطح استان ادامه داد: بر اساس مصوبه های ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی بانک های عامل روند اعطای تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی مراغه را در راستای حمایت از تولید و توسعه صنایع تبدیلی و کشاورزی این شهرستان تسهیل می کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه برخی تصمیم ها در زمینه تسهیلات بانکی یا استمهال آنها و نیز مشکلات مالیاتی و ثبتی در مرکز استان اتخاذ می شود، رایزنی های لازم برای رفع این مشکلات با مدیران کل دستگاه های اجرایی و مدیران بانک ها نیز در روزهای اخیر انجام شده است.
وی گفت: برگزاری نشست های تخصصی با حضور مسئولان برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در ماه های گذشته گام مهمی برای توسعه اقتصادی و نیز اشتغالزایی پایدار در این منطقه بوده است.
وی اضافه کرد: حمایت از واحدهای تولیدی و صنایع تبدیلی با توجه به ظرفیت های بالای مراغه در بخش کشاورزی ضروری بوده و موجب توسعه اقتصادی منطقه می شود.
در این نشست مشکلات 18 واحد تولیدی در بخش صنایع تبدیلی و کشاورزی با حضور روسای بانک های دولتی و مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط با ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی شد.
به گزارش ایرنا در پی تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی مراغه به فرماندهی فرماندار این شهرستان، بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در دستور کار قرار گرفته اما برخی موانع قانونی و در برخی موارد اشکال تراشی های بانکی، روند تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت برخی از واحدهای تولیدی مراغه را کند کرده است.
فرماندار مراغه که در هفته گذشته از همکاری نکردن برخی از بانک ها در اعطای تسهیلات گلایه داشت، دیدارهایی با استاندار آذربایجان شرقی و برخی از مسئولان این استان را در دستور کار قرار داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 10 آبان 1395برچسب:, | 10:2 | نويسنده : شهروند مراغه ای |