حکم انتصاب چهل و پنجمین شهردار مراغه ابلاغ شد/ محمدرضا احمدی شهردار جدید مراغه

حکم انتصاب چهل و پنجمین شهردار مراغه ابلاغ شد/ محمدرضا احمدی شهردار جدید مراغه

مراغه - ایرنا - حکم انتصاب محمدرضا احمدی به عنوان چهل و پنجمین شهردار مراغه ابلاغ شد تا سرپرستی وی در واپسین روزهای مهلت سه ماهه قانونی به تکیه اش بر مسند شهرداری این شهر تاریخی و فرهنگی منجر شود.

 

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه شهردار جدید این شهر افزود: اقدامات عمرانی خوبی در شهر مراغه انجام شده است که امیدواریم شهردار جدید نیز در تداوم آنها بیش از پیش تلاش کند.
ظفر محمدی به انتخاب محمدرضا احمدی با 11 رای شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار جدید مراغه اشاره کرد و افزود: اعضای شورای شهر معتمدان مردم هستند و حرکت شورای اسلامی شهر و شهرداری باید در راستای قانون در جهت خدمت به شهروندان و تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.
وی دخالت نکردن شوراها در امور اجرایی شهرداری و اهتمام در امور نظارتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: همکاری و تعامل شهرداری با فرمانداری و استانداری از ضرورت های اجتناب ناپذیر است.
محمدی مراغه را شهری پویا دانست و افزود: توسعه شهر باید در تمامی بخش ها و حوزه ها صورت گیرد و برای تحقق اهداف متعالی اعضای شورا و شهرداری باید به حقوق یکدیگر احترام بگذارند.
وی ادامه داد: شهرداری از جمله نهادهایی است که همواره با مردم ارتباط مستمر و نزدیک داشته و با اجرای طرح‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی به دنبال جلب رضایتمندی مردم است.
شهردار جدید نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به ارائه خدمات شایسته و در شان مردم این شهر گفت: مردم مراغه در برهه های مختلف و حساس تاریخی و به ویژه در دوران دفاع مقدس نقش برجسته خود را ایفا کردند و شایسته و مستحق بهترین خدمات هستند.
محمدرضا احمدی چشم انداز و راهبردهای شهرداری مراغه در دوره جدید را ' مراغه شهر آباد'، ' شهر فرهنگ ' و ' شهر زندگی' عنوان کرد و افزود: تلاش برای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، تسهیل و شفاف سازی سرمایه گذاری های بخش خصوص و توزیع عادلانه خدمات و امکانات از جمله رویکرد های شهرداری است.
وی توسعه گردشگری با هدف تقویت اقتصاد شهری و بازیابی جایگاه و هویت تاریخی مراغه را از دیگر برنامه های شهرداری برشمرد و افزود: حل مشکلات ترافیکی شهری به منظور دستیابی به شهری روان و ایمن، ایجاد نشاط اجتماعی با توسعه ورزش های همگانی و اماکن تفریحی و چابک سازی ساختار سازمانی شهرداری را مورد توجه قرار خواهیم داد.
شهرداری مراغه با درجه 9 دارای سه منطقه، پنج معاونت و چهار سازمان زیرمجموعه بوده و در سال 1307 شمسی تاسیس شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 22 آبان 1395برچسب:, | 13:44 | نويسنده : شهروند مراغه ای |