معاون اجرایی سرشماری: 85 درصد جمعیت روستایی مراغه در سرشماری شرکت کردند

معاون اجرایی سرشماری: 85 درصد جمعیت روستایی مراغه در سرشماری شرکت کردند

مراغه - ایرنا - معاون هماهنگی و اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 در مراغه از مشارکت های 85 درصدی جمعیت روستایی و 75 درصدی جمعیت شهری این شهرستان تا زمان حاضر در این سرشماری خبر داد و گفت: افرادی که 6 ماه و یک روز سکونت در مراغه دارند باید جزو ساکنان این شهرستان در سرشماری شرکت کنند.

 

نقی مسکینی  افزود: تاکنون حدود 60 هزار خانوار شهری و روستایی این شهرستان در سرشماری مشارکت کرده اند.
وی با اشاره به اینکه سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 شمسی در 28 آبان به اتمام می رسد، گفت: بیشتر اهالی مشارکت قابل تقدیری در این سرشماری به نمایش گذاشته اند اما جمع قلیلی نیز با وجود مراجعه های مکرر هنوز ثبت نام نکرده اند.
وی با اشاره به اینکه میزان جمعیت شهر مراغه در برنامه ریزی های آتی و سرانه این شهرستان تاثیرگذار است، افزود: مردم این شهرستان باید با مشارکت داوطلبانه در این سرشماری برای افزایش سرانه شهرستان در سال های آتی تلاش کنند.
وی که علاوه بر ستاد سرشماری مراغه، معاونت عمرانی فرمانداری مراغه را نیز عهده دار است، گفت: شماره تلفن 37274455 نیز برای ثبت نام تلفنی شهروندان در سرشماری فعال است.
به گفته نقی مسکینی 72 نفر به عنوان مامور سرشماری در این شهرستان فعالیت دارند و 13 کارشناس سرشماری بر فعالیت های آنان نظارت می کنند.
شهرستان مراغه بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 1390 شمسی دارای 247 هزار و 681 نفر جمعیت شامل 163 هزار و 859 شهر نشین و 83 هزار و 822 روستایی است. مردم مراغه این روزها با توجه به توسعه قابل توجهی که این شهر در سال های اخیر داشته است، ثبت جمعیت بالای 200 هزار نفر و توسعه روزافزون کهن پایتخت ایران زمین را در ذهن می پرورانند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 22 آبان 1395برچسب:, | 13:45 | نويسنده : شهروند مراغه ای |