فرماندار مراغه: مسئولان تفکر بسیجی را در جامعه اشاعه دهند

فرماندار مراغه: مسئولان تفکر بسیجی را در جامعه اشاعه دهند

مراغه - ایرنا - معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج و لزوم همکاری ادارات برای برگزاری هرچه باشکوهتر آیین های این هفته گفت: مسئولان روحیه، فرهنگ و تفکر بسیجی را در بین اقشار مختلف مردمی اشاعه دهند.

 

ظفر محمدی روز شنبه در جلسه شورای اداری مراغه افزود: نهادینه کردن فرهنگ بسیج در سطح جامعه رسالتی است که مسئولان و آحاد جامعه باید در راستای صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب و تدابیر رئیس جمهور دولت تدبیر و امید، آیین های بزرگداشت هفته بسیج باید با شکوه تر از همیشه برگزار و فرهنگ غنی بسیج در جامعه ترویج شود افزود: با وجود توطئه های دشمنان نظام مقدس اسلامی، ایران نقش و تاثیرگذاری خود را به برکت تفکر بسیجی در تمامی دنیا و به ویژه در منطقه نشان داده است.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز گفت: با توجه به اینکه تغییر در رفتارها و ادراک مسئولان کشورهای مختلف برای ضربه زدن به ملت ها از راهبردهای اصلی نظام سلطه و آمریکا بوده، هوشیاری در برابر هجمه های هوشمند آنان ضروری است.
سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: تمدید و افزایش تحریم ها علیه کشورمان و حمایت بی چون و چرای آمریکا از رژیم غاصب صهیونیستی نشان از خصومت های بی پایان این کشور با ایران دارد.
وی ادامه داد: بسیج به عنوان شجره طیبه نظام مقدس اسلامی همواره با اخلاص، ایمان و ولایتمداری در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه و آمریکا ایستاده است و از ارزش ها و آرمان های انقلابی و اسلامی پاسداری می کند.
وی اضافه کرد: تفکر بسیج در عصر حاضر همواره تاثیرگذاری خود را در عرصه های داخلی و خارجی نشان داده و الگوی مقاومت و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان اسلام و مزدوران منطقه ای آنان شده است.
وی گفت: تمامی آحاد جامعه اسلامی که در مسیر ولایت گام برداشته اند و از منویات رهبر انقلاب و ولایت تبعیت می کنند، بسیجی هستند.
وی افزود: برگزاری هفته بسیج فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ بسیج و روحیه جهادی و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار است.
به گزارش ایرنا همزمان با هفته بسیج بیش از 80 برنامه فرهنگی از جمله غبار روبی مزار شهدا، برگزاری نشست های روشنگری، یادواره های شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، همایش بزرگ مدافعان حرم و ... در این شهرستان برگزار می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 1 آذر 1395برچسب:, | 12:41 | نويسنده : شهروند مراغه ای |