عضو مجلس خبرگان رهبری: شهادت برای بسیجی از عسل شیرین تر است

عضو مجلس خبرگان رهبری: شهادت برای بسیجی از عسل شیرین تر است

مراغه - ایرنا - امام جمعه مراغه و عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه است، گفت: شهادت برای یک بسیجی بسیار گوارا و از عسل شیرین تر است.

 

از پایگاه نشر آثار و دروس آیت الله محمدتقی پور محمدی، وی روز شنبه در دیدار جمعی از فرماندهان و بسیجیان مراغه افزود: بسیج نهالی است که توسط امام خمینی (ره) کاشته شد و امروز شاهد رشد و افزایش قدرت این نهال هستیم.
وی با اشاره به اینکه الگوی بسیج در سطح دنیا در حال گسترش است، گفت: راهکارهای مقابله با نفوذ دشمن تقویت قدرت ایمان و روحیه بسیجی و افزایش قدرت نظامی نیروی های مسلح است.
وی ادامه داد: اسرائیل از تنها کشوری که در دنیا در هراس بوده، ایران است و این ترس به واسطه موشک های نیروهای نظامی ایران ایجاد شده است.
وی راهکار دیگر مقابله با نفوذ دشمن را ارتباط با بیگانگان دانست و با استناد به آیه 57 سوره مائده گفت: ارتباط با بیگانگانی که دشمنی با دین، انقلاب و آرمان های امام و رهبری نداشته باشند، ایرادی ندارد.
امام جمعه مراغه جهاد و مبارزه با دشمنان را از دیگر راهکارهای مقابله با نفوذ دشمنان دانست و با اشاره به سوره توبه گفت: باید با کفار و منافقان مبارزه و با شدت با آنان برخورد کرد.
وی در ادامه با اشاره به قدرت نیروهای نظامی ایران اعم از نیروهای سپاهی و ارتشی گفت: بسیج بدون هیچ چشم داشتی با اقتدار و روحیه شهادت طلبی در کنار نیروهای نظامی است.
سرهنگ پاسدار رضا سامی، فرمانده سپاه پاسداران مراغه نیز با تاکید بر آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری، گفت: شهادت با لباس بسیجی از آرزوهای بسیجیان است.
به گزارش ایرنا همزمان با هفته بسیج بیش از 80 برنامه فرهنگی از جمله غبار روبی مزار شهدا، برگزاری نشست های روشنگری، یادواره های شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، همایش بزرگ مدافعان حرم و ... در این شهرستان برگزار می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 1 آذر 1395برچسب:, | 12:42 | نويسنده : شهروند مراغه ای |