فرمانده سپاه مراغه: بسیج سپر نظام اسلامی و خار چشم دشمنان است

فرمانده سپاه مراغه: بسیج سپر نظام اسلامی و خار چشم دشمنان است

مراغه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه مراغه با اشاره به نقش بسیج در دفاع از نظام اسلامی در برابر توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان گفت: بسیج در راه اقتدار میهن اسلامی، سپر دفع بلا و فتنه از نظام اسلامی و خار چشم دشمنان است.

 

 

سرهنگ پاسدار رضا سامی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: بسیج با برخورداری از بصیرت و ولایتمداری در کنار نیروهای مسلح کشور، مایه اقتدار و امنیت پایدار جامعه اسلامی است.
وی ادامه داد: مقابله با توطئه های شوم دشمنان در داخل و خارج کشور از اولین سال های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز شده و تاکنون ادامه یافته است.
وی با اشاره به حضور تاثیرگذار رزمندگان بسیجی در عرصه دفاع از نظام اسلامی اضافه کرد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس کارنامه ای افتخار آفرین و درخشان از خود در تاریخ این مرز و بوم به جای گذاشته است.
وی گفت: بسیج درس ایمان، اخلاص، روحیه ایثار و شهادت و ولایتمداری را در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان آموخت؛ درسی که تاکنون در هیچ دانشگاه نظامی تدریس نشده است.
وی افزود: جوانان بسیجی، ولایت مدار و بصیر این مرز و بوم در سال های اوج تحریم های دشمنان، افتخارهای بزرگی را در عرصه های علمی، دفاعی و اقتصادی آفریدند.
وی ادامه داد: فرهنگ بسیج که نشات گرفته از فرهنگ عاشورا بوده، فراتر از مرزها، الهام بخش ملت های بزرگ از آفریقا تا آمریکای جنوبی و آسیاست.
وی اضافه کرد: موفقیت و پیروزی نیروهای جبهه مقاومت اسلامی با الگو گرفتن از بسیج و تشکیل بسیج مردمی در منطقه محقق شده است.
وی گفت: امروز دشمن با ابزار فریبنده تعامل و سازش به میدان آمده است تا تفکر و ادراک مردم و مسئولان نظام اسلامی را تغییر دهد و از این رو در مقابله با این هجمه خزنده و خطرناک دشمن باید هوشیار بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 7 آذر 1395برچسب:, | 10:30 | نويسنده : شهروند مراغه ای |