تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی مراغه

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی:

استفاده از قدرت مردم برای کاهش جرایم موجب ارتقای امنیت می شود

مراغه - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: استفاده از قدرت مردم و توان دستگاه ها برای کاهش جرایم، مهمترین راهکار در ارتقای امنیت اجتماعی است.

 

به گزارش ایرنا، سرهنگ اسماعیل اسماعیل زاده روز پنج شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی از امن ترین کشورهای جهان محسوب می شود، افزود: به تبع آن آذربایجان شرقی نیز در بین استان های کشور از امن ترین ها محسوب می شود.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی از ابتدای سال جاری با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، چهار مقوله کاهش سرقت، تشدید مبارزه با مواد مخدر، کاهش تلفات در جاده های درون و برون شهری و اصلاح رفتار کارکنان و ارتقای کیفی خدمات خود را در دستور کار قرار داده و بر این اساس اقدام به ارایه خدمات به مردم می کند.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی ادامه داد: در راستای مبارزه با سرقت در استان، امسال در سایه همکاری مردم و تلاش کارکنان، جرایم سرقت تا چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش و سرقت های خشن از جلمه سرقت مسلحانه از مراکز مهم، طلافروشی و بانک ها به صفر رسیده به طوری که تا کنون چنین سرقتی روی نداده است.

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه ایران از فعال ترین کشورها در امر مبارزه با مواد مخدر بوده است، افزود: عدم پیشگیری از ابتلای مردم به مواد مخدر، دستگیر نکردن سودجویان و عدم ارایه آموزش های لازم به مردم موجب افزایش آسیب های جدی در جامعه می شود.

وی اعتیاد را منشا اصلی تمام جرایم دانست و گفت: نیروی انتظامی تلاش می کند با بهره گیری از اراده جمعی و عمومی از گسترش ابتلا مردم بویژه جوانان به مواد مخدر جلوگیری کند.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: 24 سازمان و نهاد در کشور درگیر مسایل مواد مخدر هستند که با همکاری این سازمان ها، می توان در این زمینه بیشتر موفق شد.

سرهنگ اسماعیل زاده کاهش تلفات جاده ای درون و برون شهری را از دیگر محورهای خدمات نیروی انتظامی اعلام کرد و ادامه داد: جامعه اکنون تلفات جبران ناپذیری را در این زمینه متحمل می شود که این امر نیازمند ارتقای فرهنگ ترافیک در جامعه است.

وی یادآوری کرد: این نیرو در راستای فرهنگ سازی این مساله از سال های گذشته اقدامات خود را آغاز کرده و با جدیت بیشتری دنبال کاهش تلفات رانندگی است.

فرماندار ویژه مراغه نیز در این آیین با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جلب رضایت مردم جلب رضایت الهی است، گفت: تلاش کارکنان نیروی انتظامی در این راستا قابل تقدیر است.

ظفر محمدی افزود: ماموریت ها و عملیات های نیروی انتظامی گسترده بوده و در حوزه ای بسیار وسیع انجام می شود که با ولایت پذیری این نیرو، این ماموریت ها به صورت عالی انجام می شود.

وی اظهار کرد: مردم و تمام نهادها و مسوولان باید به منظور ارتقای امنیت با این نیرو همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

فرمانده سابق انتظامی مراغه نیز در این جلسه از کاهش هشت درصدی جرایم و افزایش 28 درصدی کشفیات نیروی انتظامی این شهرستان در هشت ماه سال جاری خبر داد.

سرهنگ عیسی هاتفی گفت: نیروی انتظامی مراغه در نیمه نخست سال جاری موفق به کسب رتبه دوم استانی در حوزه کشفیات شده و در سال های 92 و 91 در این حوزه از رتبه 12 استانی به اول استانی ارتقا یافته است.

سرهنگ سهراب رحیم زاده، فرمانده انتظامی مراغه نیز در این جلسه از آمادگی کامل نیروی انتظامی این شهرستان برای ارایه خدمات به مردم خبر داد و گفت: کارکنان این نیرو همیشه آماده عمل به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب و ارایه خدمت به مردم هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 11 دی 1393برچسب:, | 20:49 | نويسنده : شهروند مراغه ای |