دیدار مسئولین و نماینده با مردم و رسیدگی به مشکلات آنها
صبح دیروز(جمعه) نماینده محترم شهرستان های مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی و مسئولین محترم شهرستان مراغه در بازدید از چند منطقه اعم از محله های زینال آباد ،جانبازان،میکائیل آباد و عشرت آباد و دیدار مردمی از نزدیک و رسیدگی به مشکلات آنها قول همکاری و پیگیری در اسرع وقت را دادند.

به گزارش رصد مراغه، نماینده محترم شهرستان های مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی و مسئولین محترم شهرستان مراغه در بازدید از چند منطقه اعم از محله های زینال آباد ،جانبازان،میکائیل آباد و عشرت آباد و دیدار مردمی از نزدیک و رسیدگی به مشکلات آنها قول همکاری و پیگیری در اسرع وقت را دادند.

مهدی دواتگری نماینده محترم شهرستان های مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مردم اظهار داشت : محله هایی که در اطراف خط ریلی راه آهن قرار دارند و دچار مشکل می شوند در دیدار با مدیر عامل راه آهن و بررسی بزودی این مسئله حل خواهد شد.

مهدی دواتگری نوید ایجاد 4 پایگاه سلامت در محله های میکائیل آباد،عشرت آباد ،جانبازان و زینال آباد را به مردم این مناطق داد .

دواتگری در بازدید از چند مدرسه در این مناطق به تخریب و ایجاد مدرسه های جدید ،با مقاومت بیشتر و امکانات زیاد اشاره کرد.

در این بازدید شهردار محترم مراغه ابراهیمی، قول ایجاد فضای سبز و رسیدگی به نظافت محله ها و آسفالت ریزی در معابر و محله هاو ایجاد 4 پل رو گذر در این مناطق را به مردم داد.

مدیر عامل آب و و فاضلاب شهرستان مراغه ابراهیمی با اشاره به آمار لوله کشی  آب و فاضلاب در طی یک سال اخیر در شهرستان  گفت: در طی 45 روز آینده  لوله کشی و ساماندهی فاضلاب این مناطق شروع می شود و انشاالله در چند ماه اخیر به پایان خواهد رسید.

مسئولین شهرستان با بازدید از مسجد امام زمان در محله میکائیل آباد 10 میلیون تومان برای تکمیل این مسجد کمک نقدی نمودند.

 منبع خبر و عکس : رصد مراغه

 



نظرات شما عزیزان:

بهاری
ساعت17:02---14 دی 1393
بهتر است بجای مطالب سیاسی شعر بگذارید این شاید چند نفر را مشغول کند

dawatgari
ساعت17:01---14 دی 1393
dawatgari hagesh nabud namayandeh besheh

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 13 دی 1393برچسب:, | 9:16 | نويسنده : شهروند مراغه ای |