مادر محمد اسکندری: هر روز به دَر نگاه می‌کنم تا بلکه پسرم از راه برسد
در دیدار مسئولین استان با خانواده مهماندار مفقود شده قطار تبریز-مشهد عنوان شد؛

مادر محمد اسکندری: هر روز به دَر نگاه می‌کنم تا بلکه پسرم از راه برسد/ زنده‌اش را نمی‌آورید، حداقل مُرده‌اش را تحویل دهید تا کمی ‌آرام بگیرم

بی‌تابی و دل‌نگرانی مادر مهماندار مفقود شده قطار تبریز-مشهد پایانی ندارد و او مسئولین را قسم می‌دهد و التماس‌شان می‌کند تا پیکر محمد را برایش بیاورند.

در پی انتقاد موسی اسکندری از عدم حضور مسئولین در منزل پدری محمد، جمعی از مسئولین استانی از ستاد بحران استانداری و هلال احمر استان و همچنین مسئولین شهرستان هشترود همچون ناصر نادری، معاون فرماندار هشترود صبح دیروز در منزل پدری این مهماندار جان‌باخته حاضر شدند.

علیرضا سلیمانی، معاون راه آهن استان آذربایجانشرقی در دیداری که از خانواده مهماندار قطار مفقود شده قطار تبریز-مشهد در روستای بسیط هشترود داشت، ابراز کرد: جستجو برای یافتن جسد این مهماندار ادامه دارد اما نتیجه‌‌ای که گرفته شده این است که باید تکلیف خود را روشن کنیم و مراسم عزا و سوگ برای این عزیز از سوی خانواده‌‌هایشان گرفته شود.

وی افزود: ما هنوز ناامید نشده‌ایم و به تلاش‌های خود برای پیدا کردن اثری از محمد اسکندری ادامه می‌دهیم.

مادر محمد اسکندری نیز در این دیدار بیان داشت: شما را قسم می‌دهم اثری از محمد پیدا کنید، چشمم به در است تا فرزندم از راه برسد، اگر او زنده نیست حداقل مُرده‌اش را برایم بیاورید تا آرام بگیرم.

مهماندار قطار تبریز-مشهد مرحوم محمد اسکندری متولد 24/ 08/ 1364 در روستای بسیط هشترود می‌‌باشد که حدود 10 سال سابقه مهمانداری در قطار تبریز _ مشهد را دارد؛ وی پس از ازدواج و به خاطر اقتضای شغلی‌اش در مراغه ساکن شد و از او دختری 3 ساله به نام سلوا به یادگار مانده است.

این مهماندار فداکار در روزحادثه برای نجات گرفتاران درآتش وارد سالن شماره 4 شد و بعد از نجات چند نفر از مسافران برای کمک به سایرین وارد سالن شماره 5 شد اما خود نیز دچار حریق گردید و بعد از آن کسی محمد را ندید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 آذر 1395برچسب:, | 16:21 | نويسنده : شهروند مراغه ای |