مدیر آموزش و پرورش مراغه بر اهمیت تحقیق و پژوهش در مدارس تاکید کرد

مراغه – ایرنا - مدیر آموزش و پرورش مراغه با تاکید بر اهمیت تحقیق و پژوهش در مدارس گفت: با پژوهش می توانیم به خروجی های مطلوبی در آموزش و پرورش دست یابیم و با ترویج این رویکرد می توان دانش آموزانی خلاق، با مهارت و پویا را پرورش داد.

 

جلیل اسلامی روز سه شنبه در حاشیه مسابقات '10 انگشت سریع' در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تحقیق و پژوهش در عصر کنونی یکی از نیازهای جامعه به خصوص آموزش و پرورش و مدارس است.
وی ادامه داد: با تحقیق و پژوهش می توان بسیاری از مشکلات را رفع کرد و برخی از مسایل و مشکلاتی که امروز در آموزش و پرورش وجود دارد، تنها با تحقیق و پژوهش قابل حل است.
اسلامی با تاکید بر اینکه تحقیق و پژوهش باید در آموزش و پرورش نهادینه شود، افزود: هم اکنون کمیته پژوهشی این شهرستان با 15 عضو اصلی از آموزش و پرورش، یکی از کمیته های فعال است.
مسابقه '10 انگشت سریع' به مناسبت هفته پژوهش و در بین دانش آموزان 17 مدرسه و به همت گروه کامپیوتر گروه های آموزشی و پژوهش سرای دانش آموزی مراغه برگزار شد.
در این مسابقات و در بخش دختران، زینب قیاسی (دبیرستان تیزهوشان فرزانگان)، سحر سیدی (دبیرستان نمونه فاطمیه ) و آیسان چراغی(دبیرستان ادیب فرزانه ) و در بخش پسران، مهدی فرح پر(هنرستان شهید پوررستم)، محراب محمد پور(هنرستان شهید پوررستم ) و مبین غضنفری(دبیرستان امام خمینی ره) به عناوین برتر دست یافتند.
48 هزار دانش آموز در بیش از 450 مدرسه شهری و روستایی مراغه تحصیل می کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 23 آذر 1395برچسب:, | 13:12 | نويسنده : شهروند مراغه ای |