درخشش کانون نشریات واحد مراغه در جشنواره نشریات دانشگاه‌های آذربایجان شرقی

درخشش کانون نشریات واحد مراغه در جشنواره نشریات دانشگاه‌های آذربایجان شرقی

 
نشریه واحد مراغه

نشریه دانشجویی « ایمپالس » دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه مقام دوم جشنواره نشریات کنگره شهدای دانشجو دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری آنا، نشریه «ایمپالس» با صاحب امتیازی بسیج دانشجویی واحد مراغه و به مدیر مسئولی و سردبیری بهزاد احمدیان که زیر نظر معاونت دانشجویی و فرهنگی این واحد فعالیت می‌کند، در جشنواره نشریات دانشجویی استان آذربایجان شرقی که در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار شد، موفق به کسب مقام دوم در حوزه علوم پزشکی شد.

در این جشنواره همه دانشگاه‌های استان اعم از سراسری، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور، علمی کاربردی، فرهنگیان حضور داشتند که از بین حدود 1300 آثار و نشریه ارسالی به دبیرخانه جشنواره، درحوزه علوم پزشکی به ترتیب دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه مقام‌های اول و دوم و دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دانشگاه آزاد واحد شبستر به‌طور مشترکا مقام سوم این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

زمینه فعالیت گاهنامه «ایمپالس» درحوزه علمی تخصصی علوم پزشکی بوده و از مطالب و مقالات استادان و دانشجویان استفاده می‌کند. این مجله در نخستین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی که در شهریور امسال در تبریز برگزار شد، مقام نخست کشوری را کسب کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 1 دی 1395برچسب:, | 13:28 | نويسنده : شهروند مراغه ای |