شهردار مراغه: بیشترین خدمات در حوزه حمل و نقل درون شهری مربوط به تاکسیرانی است

شهردار مراغه: بیشترین خدمات در حوزه حمل و نقل درون شهری مربوط به تاکسیرانی است

مراغه - ایرنا - شهردار مراغه با اشاره به سرانه 220 نفری ناوگان تاکسیرانی در جابجایی شهروندان این شهر گفت: ناوگان تاکسیرانی مراغه بیشترین خدمات در حوزه حمل و نقل درون شهری را ارائه می دهد.

 

محمدرضا احمدی روز پنجشنبه در نشست رانندگان تاکسی های درون شهری و سرویس های مدارس مراغه افزود: با توجه به اینکه رانندگان ناوگان درون شهری با شهروندان در تماس هستند لذا آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی و نیز رعایت هنجارهای فرهنگی و اجتماعی توسط آنها ضروری است.
وی ادامه داد: برگزاری کلاس های آموزشی برای آشنایی رانندگان درون شهری با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضروری بوده و موجب ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی این قشر تلاشگر و خدمات رسان می شود.
احمدی افزود: سازمان تاکسیرانی مراغه با یک هزار و 345 دستگاه تاکسی فعال درون شهری از ظرفیت بزرگ خدمات رسانی به شهروندان در حوزه حمل و نقل درون شهری است.
وی گفت: در راستای توسعه و نوسازی ناوگان تاکسیرانی، 450 دستگاه تاکسی جدید نیز به زودی به ناوگان حمل و نقل درون شهری اضافه می شود.
وی با اشاره به ارائه تسهیلات برای حمایت از رانندگان تاکسی های درون شهری و سرویس های مدارس از سوی شهرداری مراغه افزود: تخفیف های ویژه (10 درصدی) برای رانندگان با سابقه بیش از پنج سال در زمینه عوارض احداث و نوسازی مسکن ارائه می شود.
رئیس پلیس راهور مراغه نیز در این نشست گفت: باتوجه به برودت هوا و لغزنده بودن معابر و خیابان ها، رعایت مسائل ایمنی و تجهیز خودروهای حمل و نقل درون شهری به تجهیزات زمستانی توسط رانندگان ضروری است.
سرهنگ علی صادق زاده افزود: سرویس های مدارس نیز باید برای ایمنی در حمل و نقل دانش آموزان خودروهای خود را مجهز به تجهیزات ایمنی و زمستانی کنند.
به گزاش ایرنا، ناوگان تاکسیرانی شهری مراغه با بیش از یک هزار و 300 تاکسی بیشترین سهم را در حمل و نقل درون شهری این شهر برعهده دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 2 دی 1395برچسب:, | 11:35 | نويسنده : شهروند مراغه ای |