قاتل خاموش جان سه نفر را در مراغه گرفت

قاتل خاموش جان سه نفر را در مراغه گرفت

مراغه - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مراغه از مرگ سه نفر از اعضای یک خانواده در این شهرستان براثر مسمومیت ناشی از گارگرفتگی خبر داد.

 

ناصر صمدیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه که بامداد امروز در شهرک امام علی (ع) روی داد پیرمرد 70 ساله ، زن 65 ساله و دختر 11 ساله خانواده بر اثر گازگرفتگی فوت کردند و دو نفر نیز بر اثر مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.
وی ادامه داد: بر اساس بررسی های کارشناسان این سازمان، این حادثه به دلیل عدم استفاده از دودکش در آبگرمکن و عدم استفاده از دودکش مناسب در بخاری گازسوز و انشار گاز مونوکسید کربن روی داده است.
صمدیان اضافه کرد: استفاده صحیح از دودکش های مناسب برای خروج گازهای ناشی از وسایل گرمایش گازسوز در فصل سرما، از بروز حوادث ناگوار در این فصل پیشگیری می کند.
دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز با اشاره به وقوع این حادثه گفت: شواهد اولیه حاکی از استفاده از آبگرمکن فاقد دودکش بوده و موجب فوت سه نفر و بستری شدن دو نفر دیگر از اعضای این خانواده بر اثر گاز گرفتگی شده است.
علی دلداری افزود: با توجه به برودت هوا و لزوم حفظ جان افراد، توجه کامل به هشدارهای ایمنی در پیشگیری از چنین حوادثی موثر خواهد بود.
وی ادامه داد: در خصوص این حادثه پرونده قضایی تشکیل شده و علت دقیق مرگ در حال بررسی است و با توجه به شواهد موجود و فقدان دودکش آبگرمکن، عامل نصب وسیله گاز سوز یا هر فرد دیگر در صورت احراز قصور در این حادثه، تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.
وی اضافه کرد: با توجه به وقوع پی در پی این نوع حوادث در شهر مراغه، نیاز است شهروندان نکات ایمنی را رعایت و هوشیار باشند.
به گزارش ایرنا، در سالجاری حادثه مشابهی در مراغه روی داده بود که در اثر آن یک نفر فوت و چندین نفر دیگر نیز مسموم شده بودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 2 دی 1395برچسب:, | 11:35 | نويسنده : شهروند مراغه ای |