پرداخت 17 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه

پرداخت 17 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه

مراغه - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه با اشاره به پرداخت 17 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان این شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون گفت: پرداخت این تسهیلات در راستای توانمندسازی این اقشار آسیب پذیر انجام شده است.

 

ایوب هاشمیان افزود: این تسهیلات از منابع امدادی کمیته امداد و نیز منابع اعتباری بانکی در قالب 143 فقره وام خودکفایی به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.
وی با اشاره به نقش تسهیلات خودکفایی در توانمندسازی و اشتغال زایی برای خانواده های زیرپوشش این کمیته، گفت: تسهیلات ارائه شده در قالب وام های خود اشتغالی، مشاغل خانگی و در راستای فراهم کردن زمینه تامین معیشت و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان است.
وی اضافه کرد: ایجاد زمینه های لازم برای اشتغال با ارائه تسهیلات و مشاوره های شغلی در زمینه های مشاغل خانگی و خوداشتغالی از خدمات این نهاد برای ایجاد خودکفایی در بین مددجویان است.
هاشمیان گفت: در این راستا، بیش از 420 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان از مشاوره های شغلی توسط مشاوران این نهاد بهره مند شده و آماده دریافت وام خودکفایی شدند.
وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ، 2300 مورد نظارت مستمر توسط ناظران اشتغال این نهاد از طرح های در حال اجرای مددجویان انجام شده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون حدود 13 هزار نفر در قالب 6500 خانوار زیرپوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراغه هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 8 دی 1395برچسب:, | 12:50 | نويسنده : شهروند مراغه ای |