پرداخت 9 میلیارد ریال هزینه درمانی مددجویان کمیته امداد مراغه

پرداخت 9 میلیارد ریال هزینه درمانی مددجویان کمیته امداد مراغه

مراغه- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه با اشاره به پرداخت 9 میلیارد و 312 میلیون ریال برای هزینه های درمانی مددجویان زیر پوشش این کمیته گفت: این میزان اعتبار از ابتدای سال تاکنون برای تامین هزینه های بهداشتی، درمانی و بیمه ای پرداخت شده است.

 

ایوب هاشمیان افزود: این اعتبارات در بخش بهداشتی، درمانی و پیشگیری از سوء تغذیه و بیمه های تامین اجتماعی مددجویان نیازمند این کمیته هزینه شده است.
وی ادامه داد: امسال برای تامین بیمه تامین اجتماعی مددجویان زیر پوشش این کمیته، بیش از هفت میلیارد و 990 میلیون ریال اعتبارهزینه شده است.
وی اضافه کرد: در این مدت و در راستای تامین نیازهای بهداشتی مددجویان 81 میلیون ریال، در بخش درمانی 252 میلیون ریال و در بخش پیشگیری از سو تغذیه نیز 988 هزینه شده است.
وی با اشاره به برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی برای مددجویان کمیته امداد مراغه گفت: برای این منظور، کلاس های در زمینه مسائل بهداشتی، پیشگیری از اعتیاد و ایدز برای خانواده های زیرپوشش این نهاد برگزار می شود.
هاشمیان افزود: در راستای فرهنگ سازی برای مقابله با پدیده شوم اعتیاد به مواد مخدر در بین خانواده ها و اقشار آسیب پذیر زیرپوشش این نهاد، کلاس های پیشگیری از اعتیاد برای یک هزار و 800 مددجوی این کمیته برگزار شده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش از 6 هزار خانواده نیازمند در مراغه زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان قرار دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 20 دی 1395برچسب:, | 8:58 | نويسنده : شهروند مراغه ای |