تخصیص120میلیارد ریال ازسوی دولت تدبیرو امید برای تکمیل ورزشگاه مراغه

تخصیص120میلیارد ریال ازسوی دولت تدبیرو امید برای تکمیل ورزشگاه مراغه

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه با اشاره به تسریع در روند اجرایی ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری این شهرستان گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون حدود 120 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این ورزشگاه تخصیص یافته و هزینه شده است.

 http://img8.irna.ir/1395/13951018/82377523/82377523-71307561.jpg

 

 

ظفر محمدی روز شنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه افزود: از زمان آغاز ساخت این ورزشگاه در سال 76 تاکنون 150 میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت های قبلی و فعلی برای تکمیل این طرح ملی هزینه شده که سهم دولت تدبیر و امید در این زمینه بیشتر است.
وی با اشاره به پیشرفت 93 درصدی عملیات اجرایی ورزشگاه پنج هزار نفری این شهرستان ادامه داد: برای تکمیل این طرح ملی و ورزشی به 79 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.
وی اضافه کرد: با تخصیص 50 میلیارد ریال اعتبار و پرداخت 29 میلیارد ریال مطالبات پیمانکار این طرح، تا چندماه آینده شاهد تکمیل و بهره برداری از این طرح ورزشی در شهرستان خواهیم بود.
محمدی گفت: باتوجه به سردی هوا و بارش برف، عملیات اجرایی در برخی از بخش های این ورزشگاه متوقف شده و با مساعد شدن وضعیت هوا، روند اجرایی تکمیل این طرح با سرعت مناسبی انجام خواهد شد.
وی افزود: با تکمیل و آسفالت ریزی راه دسترسی و تاسیسات برقی و مکانیکی و نیز محوطه سازی این ورزشگاه، این طرح ورزشی پس از گذشت بیش از 18 سال آماده بهره برداری خواهد شد.
وی با اشاره به رایزنی های انجام شده در جریان سفر هیات دولت به آذربایجان شرقی و مراغه در زمینه پیگیری اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این ورزشگاه گفت: با توجه به مذاکرات و مکاتبات انجام شده با وزارت ورزش و جوانان، تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این طرح توسط مسئولان امر ضروری است.
ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه در سال 76 کنلگ زنی شده و عملیات اجرایی این طرح با پیشرفت فیزیکی 13 درصد درسال 91، متوقف شده بود که از سال 92 تا کنون پیشرفت فیزیکی آن به 93 درصد رسیده است.
این طرح در چند مرحله ساخته می شود که مرحله اول آن شامل ساخت جایگاه پنج هزار نفری، ایجاد امکانات جانبی، دیوارکشی و محوطه سازی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 20 دی 1395برچسب:, | 8:59 | نويسنده : شهروند مراغه ای |