مردم ایران با وحدت در همه صحنه‌ها پیروز میدان بوده‌اند‌

امام جمعه مراغه:

مردم ایران با وحدت در همه صحنه‌ها پیروز میدان بوده‌اند‌

 

خبرگزاری فارس: مردم ایران با وحدت در همه صحنه‌ها پیروز میدان بوده‌اند‌

امام جمعه مراغه با بیان اینکه مردم ایران با وحدت در همه صحنه‌ها پیروز میدان بوده‌اند، گفت: مردم باید با آگاهی کامل، هوشیاری، وحدت و همدلی به آرمان‌های امام خمینی(ره)، رهبر فرزانه و حکیم انقلاب و شهیدان پایبند باشند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مراغه، با اشاره به مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم به جهانیان نشان داد که مردم ایران با هرگرایشی در مسائل ملی متحد و یکدل هستند.

وی با اشاره به شخصیت دینی، مبارزاتی و تلاش‌های آقای هاشمی در به ثمر رسیدن انقلاب افزود: این مجاهد خستگی‌ناپذیر در تمام صحنه‌ها خادم انقلاب و مردم ایران بود.

خطیب جمعه مراغه افزود: آقای هاشمی قبل از پیروزی انقلاب با اموال و دارایی خود از انقلابیون پشتیبانی و پس از انقلاب نیز در کنار امام و رهبری بود و تا آخرین لحظه‌های عمر به وحدت مردم ایران تاکید فراوان داشت.

وی گفت: مردم باید با آگاهی کامل، هوشیاری، وحدت و همدلی به آرمان‌های امام خمینی (ره)، رهبر فرزانه و حکیم انقلاب و شهیدان پایبند باشند.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه نماز جمعه را از نمادهای وحدت مسلمین بیان کرد و افزود: امام جمعه در خطبه‌های نماز به مومنان در خصوص مسائل روز جامعه اطلاعات می‌دهد.

وی افزود: نماز جمعه از نعمت‌های الهی برای مسلمین است و هم اکنون در 800 شهر کشور نماز جمعه برپا می‌شود.

وی با محکوم کردن جنایت تروریست‌ها در کشورهای منطقه غرب آسیا افزود: استکبار جهانی و ایادی استکبار هیچگاه اجازه نخواهند داد مسلمانان در آرامش و آسایش باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 25 دی 1395برچسب:, | 13:13 | نويسنده : شهروند مراغه ای |