رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه شایعه آسیب مادر باردار و نوزادش را تکذیب کرد

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه شایعه آسیب مادر باردار و نوزادش را تکذیب کرد

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آسیب دیدن مادر باردار و نوزاد تازه متولد شده وی را در حین زایمان در مرکز درمانی این شهرستان تکذیب کرد.

 

علی جنتی اظهار کرد: مطلب درج شده در فضای مجازی منطبق بر واقعیت های موجود نبوده و بزرگنمایی شده است.

عصر دیروز شایعه ای مبنی بر آسیب رسیدن به یک مادر و نوزاد تازه متولد شده وی در حین زایمان در فضای مجازی منتشر شده بود.

جنتی افزود: با پیگیری موضوع و بررسی های انجام شده از سوی مسئولان دانشکده مشخص شد که شایعه مندرج در فضای مجازی با واقعیت های موجود مطابقت ندارد.
وی ادامه داد: روند درمانی این مادر باردار بر اساس قوانین بوده و کادر پزشکی با توجه به وضعیت بحرانی وی در زمان انتقال به بیمارستان در اسرع وقت اقدامات فوریتی را در این خصوص انجام داده اند.

وی اضافه کرد: مشکل حاد و وضعیت اورژانسی مادر و پیچ خوردن بند ناف دور گردن جنین، هم مادر و هم جنین را در معرض خطر قرار داده بود که با تلاش پرسنل درمانی و اقدامات صورت گرفته هر دوی آنها هم اکنون در سلامت کامل هستند.

جنتی ادامه داد: با توجه به اینکه سلامتی مادر و نوزاد از اهمیت ویژه ای برای حوزه سلامت برخوردار است این دانشکده تمامی موارد مربوط به مراقبت های مادران و نوزادان را به دقت و با حساسیت رصد کرده و با هر گونه قصور احتمالی در این زمینه از طرف هر کسی که باشد برخورد جدی می کند.

وی افزود: انتظار دارم شهروندان محترم به فعالان حوزه سلامت اعتماد کرده و اجازه ندهند برخی افراد با بزرگنمایی برخی مسایل بسیار کوچک به دلایل نامعلوم، اعتماد مردم به بیمارستانها و مراکز درمانی خدشه وارد کنند.

وجود بیمارستان های شهید بهشتی، امیرالمومنین و بیمارستان در حال احداث سینا با مجموع 334 تخت بیمارستانی، مراغه را به قطب خدمات درمانی در جنوب آذربایجان شرقی تبدیل کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1395برچسب:, | 1:14 | نويسنده : شهروند مراغه ای |