برگزاری محفل انس با قرآن در آستان مقدس سیدمحمد(ع)مراغه
گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن کریم با حضور حمید شاکرنژاد، قاری برجسته کشور در آستان مقدس امام زاده سیدمحمد(ع) مراغه با مراغه برگزار شد.

 به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، محفل انس با قرآن کریم شب گذشته به مناسبت سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حمید شاکرنژاد، قاری برجسته کشور در آستان مقدس سیدمحمد(ع) مراغه برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه در این مراسم معنوی، گفت: قرآن نسخه شفا بخش برای بشریت در طول تاریخ بوده و رستگاری در برابر پروردگار الهی، عمل به آموزه‌های این کتاب الهی بر اساس سنت و سیره پیامبر (ص) و اهل بیت(ع) است.
وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی تکنولوژی در خدمت دین قرار گرفته و جوانان به سهولت می‌توانند به معارف قرآن دست یافته و به آن عمل کنند.
حجت‌الاسلام پورمحمدی، اضافه کرد: قرآن و آموزه‌های آن، راهنمایی روشن برای مردم و امت اسلامی در تاریک ترین صحنه‌های تاریخ بوده و موجب هدایت انسان به سوی صلح، آرامش و پیشرفت‌های علمی و فرهنگی بوده است.
امام جمعه مراغه، با تاکید بر لزوم تعقل و تدبر در آیان قرآن در بین جوانان گفت: آحاد مردم به ویژه نسل‌های آینده باید با کلام الهی مانوس شده و از معارف، نکات پندآموز و علمی این معجزه الهی در جهت تعالی و خدمت به خلق استفاده کنند.
وی افزود: بر اساس تاکیدات رهبر انقلاب باید جلسات قرآنی و محافل انس با این کتاب الهی رونق پیدا کرده و جوانان در عمق و معانی آیات آن تفکر کرده و از آن بهره مند شوند.
وی ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی داشته و قاریان قرآن نیز با قرائت زیبای آیات این کتاب آسمانی موجب ترویج فرهنگ قرآنی می‌شوند.
گفتنی است در این آیین معنوی حمید شاکرنژاد قاری برجسته قرآن کریم به تلاوت آیات قرآنی پرداخت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1395برچسب:, | 1:15 | نويسنده : شهروند مراغه ای |