امام جمعه موقت تهران: شبکه‌های اجتماعی قتلگاهی برای جوانان شده است
امام جمعه موقت تهران:
شبکه‌های اجتماعی قتلگاهی برای جوانان شده است
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی قتلگاهی برای جوانان شده است، گفت: با وجود همه تخریب‌ها در شبکه‌های اجتماعی هیچ یک از دولت‌ها در کشور برای این مساله برنامه‌ای نداشته و ندارند.
شبکه‌های اجتماعی قتلگاهی برای جوانان شده است

 آیت الله کاظم صدیقی در همایش بصیرت انقلابی در مراغه اظهار داشت: با وجود همه تخریب‌ها در شبکه‌های اجتماعی هیچ یک از دولت‌ها در کشور برای این مساله برنامه‌ای نداشته و ندارند.

وی با اشاره به تبعات نگران کننده شبکه‌های اجتماعی علیه جوانان از خانواده‌ها خواست مواظب جوانان و نوجوانان باشند تا آنها در دام دشمن گرفتار نشوند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه از سوی آمریکا و غربی‌ها امتحان بزرگ برای مردم ایران است، افزود: ایستادگی در برابر دشمن در زمان تحریم و مشکلات، کشور را به پیشرفت و توسعه می‌رساند.

وی خود اتکایی را راهی برای عبور از مشکلات در کشور بیان کرد و افزود: در مشکلات نباید به دشمن اعتماد کرد و اعتماد به دشمن ضرر کردن در ادامه راه است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به تأکید رهبر انقلاب به مقوله نفوذ دشمن افزود: مردم و مسؤولان باید در برابر نقشه‌های نفوذ بیدار و هوشیار باشند.

امام جمعه مراغه نیز در این مراسم گفت: مردم ایران با اطاعت از رهبری و عمل به رهنمودها و فرامین ایشان در تمام صحنه‌ها به دشمن غلبه کرده‌اند.

حجت الا سلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی افزود: مراغه در طول تاریخ پس از اسلام شهری مهم در آذربایجان بوده و علمای بزرگی در این خطه تربیت و برای جهان اسلام افتخار آفرین بوده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1395برچسب:, | 1:23 | نويسنده : شهروند مراغه ای |