مقام مسئول: تدابیر و هدایت های رهبری، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

مقام مسئول: تدابیر و هدایت های رهبری، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

مراغه - ایرنا - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به نقش موثر ولایتمداری در برون رفت از صحنه های خطیر عصر حاضر گفت: تدابیر امام راحل در هشت سال دفاع مقدس و هدایت های رهبر انقلاب در سال های اخیر عامل تبدیل تهدیدها به فرصت هاست.

 

 

حجت الاسلام حسن کاملی فر روز پنجشنبه در همایش مدافعان حریم ولایت در تالار عبدالقادر مراغی این شهرستان افزود: اگر امروز هشت سال دفاع مقدس را با افتخار پشت سر گذاشته و از فتنه ها و گردنه های مهم عبور کرده ایم همه به برکت رهنمودهای امام راحل و رهبر انقلاب در طول سال های اخیر است.
وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و نیروهای مسلح غیور کشورمان با تکیه بر ولایت و با ایمان راسخ خود از تمامیت ارضی کشور و ارزش ها و آرمان های متعالی اسلام و انقلاب دفاع کرده و اجازه ندادند که وجبی از خاک پاک میهن اسلامی در تصرف دشمن باشد.
حجت الاسلام کاملی فر اضافه کرد: اکنون نیز ما ملت بزرگ ایران اسلامی تجربه 38 سال حکومت اسلامی و مردم سالاری دینی مبتنی بر تبعیت از ولایت فقیه را تجربه کرده و با هدایت های حکیمانه رهبری به پیشرفت ها و افتخارات بزرگی دست یافته ایم.
وی با اشاره به خودکفایی کشورمان در عرصه صنایع دفاعی گفت: تمام نیازمندی های کنونی دفاعی و نظامی توسط جوانان برومند و متعهد نیروهای مسلح طراحی و ساخته می شود و این به برکت نظام اسلامی محقق شده است.
وی افزود: وجود ایمان و اعتقاد راسخ نیروهای مسلح به ولایت و ارزش های انقلابی و تکیه بر توانمندی های بومی موجب ایجاد قدرت دفاعی و بازدارنگی بی نظیری برای کشورمان در برابر تهدیدات دشمنان شده است.
وی با اشاره به سخنان تهدید آمیز اخیر رئیس جمهور جدید آمریکا علیه کشورمان ادامه داد: این ادعاهای پوچ دولتمردان آن کشور ناشی از عدم شناخت کافی آنان از قدرت دفاعی و تاثیرگذاری کشورمان در منطقه و دنیاست.
حجت الاسلام کاملی فر اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی باید بدانند که در صورت هرگونه تهدید و تعرضی به میهن اسلامی با پاسخ قدرتمندانه نیروهای مسلح کشورمان با تکیه بر قدرت عظیم بازدارندگی نظام اسلامی مواجه خواهند شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: با وجود تهدیدات توخالی و تحریم های ناجوانمردانه علیه کشورمان در سال های اخیر، با پیشرفت های صنایع دفاعی کشورمان و نیز رشد در زمینه های علم و فناوری، کشورهای غربی از جمله آمریکا به قدرت نظامی و دفاعی کشورمان به عنوان یکی از کشورهای برتر دنیا در این زمینه اذعان می کنند.
حجت الاسلام کاملی فر افزود: پیشرفت های علمی از جمله در عرصه های پزشکی و فناوری های نوین نمونه بارزی از توانمندی های کشورمان با تکیه بر ظرفیت های جوانان این مرز و بوم و ایمان راسخ به ولایت و انقلاب شکوهمند اسلامی است.
وی اضافه کرد: تکیه کردن بر گفتمان انقلابی و روحیه جهادی بهترین و موثرترین راه برای تداوم رشد و تعالی نظام اسلامی است و این امر مستلزم نهادینه کردن فرهنگ انقلاب و ولایتمداری در بین آحاد جامعه است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 23 بهمن 1395برچسب:, | 9:20 | نويسنده : شهروند مراغه ای |