ساماندهی حاشیه راه آهن در داخل شهر مراغه ضروری است

نماینده مجلس: ساماندهی حاشیه راه آهن در داخل شهر مراغه ضروری است

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی حاشیه راه آهن در داخل شهر مراغه ضروری است و باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

 rah_ahan_1
rah_ahan_2

مهدی دواتگری روز پنج شنبه در بازدید مدیران کل راه آهن شمال غرب کشور از مسیر ریلی دراین منطقه افزود: ارایه خدمات مطلوب برای ساکنان این مناطق، کاهش خطرات جانی و مالی و توسعه ان از نیازها و مطالبه های مردم است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون حصار کشی مسیر ریلی از ابتدای میدان بسیج تا میدان مجلس ضروری است و نیازمند مشارکت مردم و مسوولان می باشد.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: احداث زیرگذر جدید عابر پیاده و ماشین های سبک در محله پهرآباد، تعریض پل روگذر راه آهن در محله یوسف آباد، تعریض پل زیر گذر راه آهن در محله انزاب، احداث زیرگذر آب های سطحی و عابران پیاده و خودرو های سبک در محله زینال آباد شهرک امیرکبیر از مهمترین خواسته های مردم از مسوولان است.

دواتگری با اشاره به اینکه مسیر ریلی این شهرستان از محله های کمتر توسعه یافته عبور می کند، یادآوری کرد: راه آهن شمالغرب کشور باید توجه ویژه ای برای اجرای طرح های پیشنهادی داشته باشد تا مقدمات توسعه این محله ها فراهم شود.

وی گفت: هم اکنون برای احداث زیرگذر آب های سطحی و عابران پیاده و خودروهای سبک در محله زینال آباد شهرک امیر کبیر، حدود 40 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده و مجوز تخصیص آن از سوی مدیرعامل راه آهن کشور اخذ شده است.



نظرات شما عزیزان:

طوبی مرادی
ساعت13:41---28 دی 1393
وبت عالیه برای کسانی که خبر میخونن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 25 دی 1393برچسب:, | 23:28 | نويسنده : شهروند مراغه ای |