سومین جشنواره ادبی نثر معاصر در مراغه برگزار می شود

سومین جشنواره ادبی نثر معاصر در مراغه برگزار می شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: سومین جشنواره ادبی نثر معاصر اردیبهشت ماه سال 94 در این شهرستان برگزار می شود.

 

به گزارش ایرنا، احمد دادرس فیاض روزشنبه در آیین هماهنگی برگزاری این جشنواره افزود: این جشنواره با هدف ارتقای فرهنگ عمومی و توسعه کمی و کیفی فعالیت ها در فضاهای فرهنگی، ترویج و اشاعه هنر نثر نویسی و بسترسازی لازم برای فعالیت های ادبی میان تمام اقشار جامعه برگزار می شود.

وی ویژگی این جشنواره را توجه به فرهنگ بومی اعلام کرد و گفت: طبق سند تدبیر و توسعه این شهرستان، توجه به فرهنگ بومی و غنی سازی این فرهنگ با ابزارهای مختلف فرهنگی به عنوان یکی از موضوع های اصلی جشنواره است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه ادامه داد: این جشنواره در چهار محور داستان کوتاه، داستانک، نثر ادبی، نقد داستان و پژوهش در ادبیات داستانی با موضوع های ادبیات بومی آذربایجان، نماز و نیایش، عفاف و حجاب، داستان های قرآنی، حماسه هشت سال دفاع مقدس و موضوع آزاد برگزار می شود.

فیاض، یادآوری کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره نثر معاصر مراغه 29 اسفند سال جاری و زمان برگزاری آن اردیبهشت سال 94 است.

وی گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم شرکت در جشنواره، می توانند به پرتال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه به آدرس maraghe.ershad-as.ir مراجعه کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 28 دی 1393برچسب:, | 7:55 | نويسنده : شهروند مراغه ای |