سهم مراغه از افتتاح چندین طرح ورزشی

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

دهه فجر بیش از 36 هزار مترمربع به فضای ورزشی استان افزوده می شود

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 36 هزار و 400 متر مربع فضای ورزشی در استان به بهره برداری می رسد.

 

سید محمد شروین اسبقیان روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: ورزشگاه پنج هزار نفری شهید سرانجام میانه یکی از این طرح هاست که از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در این ایام افتتاح می شود.

وی افزود: برای ساخت این ورزشگاه که 30 هزار متر مربع وسعت دارد 122 میلیارد و 951 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در شهرستان مراغه دومین سالن ورزشی رزمی آذربایجان شرقی در 2400 متر مربع و چهار طبقه با 23 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری خواهد رسید.

اسبقیان گفت: سالن ورزشی چند منظوره کرمجوان مراغه نیز در دو هزار متر مربع و با 10 میلیارد ریال اعتبار در این ایام بهره برداری می شود.

وی افزود: سالن ورزشی چند منظوره چلغایی بناب نیز در دو هزار متر مربع و با 10 میلیارد ریال اعتبار آخرین طرح عمرانی ورزشی است که در دهه فجر 93 افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی همچنین به تلاش های گسترده استکبار جهانی و دشمنان داخلی برای سوء استفاده از دهه فجر جهت رسیدن به مقاصد شوم خود، اشاره کرد و گفت: دشمنان دسیسه های مختلفی را برای این ایام طراحی کرده اند که ایجاد شبهه در دستاوردهای انقلاب از آن جمله هستند.

اسبقیان اضافه کرد: در این رابطه دشمنان اسلام و انقلاب در حوزه دانشگاه ها و برای تاثیرگذاری بر جوانان اقدامات و برنامه هایی برای مقایسه وضعیت اقتصادی کشور در زمان رژیم طاغوت و انقلاب اسلامی دارند که نیاز است مسوولان فرهنگی و دستگاه های اجرایی در این زمینه هوشیار و دقت عمل داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 2 بهمن 1393برچسب:, | 13:41 | نويسنده : شهروند مراغه ای |