مسابقات ژیمناستیک باشگاهی شمالغرب کشور

مسابقات ژیمناستیک باشگاهی شمالغرب کشور با مشخص شدن نفرات برتر در رشته های مختلف پایان یافت.

 

این مسابقات با حضور 80 وزرشکار در قالب هشت تیم از شهرهای میاندوآب، تبریز، ملکان، مراغه، آذرشهر و بوکان در سه رده سنی کمتر از 9سال، کمتر 12 سال و کمتر14 سال و بخش های حرکات زمینی، پرش خرک، خرک و پارالل در سالن ورزشی شهید مطهری دانشگاه آزاد واحد بوکان برگزار شد.

در بخش حرکات زمینی در رده سنی کمتر از 9 سال 'کیان رحیمی اصل' و 'محمد رشیدی' هر دو از باشگاه آریان بوکان به ترتیب اول ودوم و 'پوریا لیلی' از تبریز مقام سوم را از آن خود کردند.

'شایان رشیدی' از باشگاه آریان بوکان، 'امیرحسین میرآیقرچمنی' و 'حسین سالک اصغری' هر دو از باشگاه میلاد تبریز نیز در بخش حرکات زمینی و رده سنی کمتر از 12سال رتبه های اول، دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی کمتر از 14 سال نیز 'میلاد رزاقی' از میلاد تبریز مقام اول، 'حسین محمدعلی نژادیان' از دهکده ژیمناستیک مراغه و 'مهدی حضوری' از دهکده ژیمناستیک تبریز نیز مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

کیان رحیمی اصل از باشگاه آریان بوکان، امیر حسین مجدی از باشگاه دهکده ژیمناستیک مراغه و محدس اسدی از باشگاه میلاد تبریز در بخش حرکات چهار گانه حرکات زمینی، پرش خرک، خرک حلقه و پارالل مقامهای اول تا سوم قهرمان قهرمانان را از آن خود کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 4 بهمن 1393برچسب:, | 20:13 | نويسنده : شهروند مراغه ای |