دهمین جشنواره‌ی هنرهای تجسمی مراغه

در این جشنواره که به همت انجمن هنرهای تجسمی مراغه و اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، هنرمندان رشته‌های هنرهای تجسمی در پنج رشته‌ی طراحی و نقاشی، تذهیب و نگارگری، حجم، کاریکاتور و گرافیک به رقابت می‌پردازند.

دهمین جشنواره‌ی هنرهای تجسمی مراغه همزمان با جشن‌های دهه‌ی مبارک فجر از 22 الی 29 بهمن در محل نگارخانه‌ی مهر و تالار عبدالقادر مراغی با حضور هنرمندان هنرهای تجسمی مراغه و در دو بخش آزاد و ویژه  برگزار می‌گردد.

موضوعات بخش ویژه‌ی جشنواره نماز و نیایش، حجاب و عفاف، ایثار و شهادت و مراغه در بطن زمان (تاریخ و تمدن و چشم‌انداز مشاهیر) در نظر گرفته شده است. 

زمان دریافت آثار برای جشنواره 21 بهمن از ساعت 10 صبح الی 14 بعدازظهر در محل نگارخانه‌ی مهر مجتمع فرهنگی هنری مراغه بوده و زمان برگزاری نمایشگاه آثار راه‌یافته به بخش مسابقه‌ی جشنواره از 22 الی 29 بهمن در نگارخانه‌ی مهر خواهد بود.

گفتنی‌است :مراسم اختتامیه‌ی این جشنواره بیست ‌و نهم بهمن ماه در محل تالار عبدالقادر مراغی مجتمع فرهنگی هنری خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

اسلام
ساعت10:32---5 بهمن 1393
شاه عباس از وزير خود پرسيد: "امسال اوضاع اقتصادي كشور چگونه است؟ وزير گفت: الحمدالله به گونه اي است كه تمام پينه دوزان توانستند به زيارت كعبه روند!

شاه عباس گفت: نادان! اگر اوضاع مالي مردم خوب بود مي بايست كفاشان به مكه مي رفتند نه پينه‌دوزان، چون مردم نمي توانند كفش بخرند ناچار به تعميرش مي پردازند، بررسي كن و علت آن را پيدا نما تا كار را اصلاح كنيم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:, | 10:2 | نويسنده : شهروند مراغه ای |