اهتمام مسئولين مراغه ، براي محروميت زدايي از مناطق حاشيه شهر

شهردار مراغه : اجراي 35 پروژه توسط شهرداري

مراغه را به کارگاه بزرگ سازندگي تبديل کرده است

IMG_7025

نماينده مردم مراغه در مجلس شوراي اسلامي به همراه شهردار ، رئيس شوراي اسلامي شهر و همچنين مديران برخي ادارات و نهادهاي خدمات رسان شهرستان از محلات زينال آباد ، انزاب ، امير کبير (ميکائيل آباد)  ، عشرت آباد ، گللر و شهرک گلشهر بازديد به عمل آورده و با ديدار چهره به چهره با شهروندان از نزديک در جريان مشکلات و مطالبات ساکنين محل هاي ياد شده  قرار گرفتند .

در اين بازديد حاج مهدي دواتگري نماينده مردم مراغه در مجلس شوراي اسلامي در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي شهرستان گفت : مردم به عنوان ولي نعمتان واقعي اين نظام و انقلاب بوده و همه مسئولين موظفند از تمامي امکانات در اختيار خود براي تامين رفاه و آسايش آنان استفاده نمايند .

وي افزود : اينجانب به عنوان نماينده مردم منطقه وظيفه خود مي دانم تا با انجام برنامه ريزي هاي لازم براي حضور مسئولين شهرستان در مناطق روستايي شهرستان  و  محلات حاشيه اي و جديد الاحداث شهر ،  شرايط را براي مرتفع ساختن بخشي از مشکلات مبتلابه مناطق مذکور فراهم نمايم .

نماينده مراغه تصريح کرد : در قالب اين بازديدها تلاش بر اين است تا با شناسائي نارسائي ها و شناخت مشکلات مردم  ، با بسيج امکانات ادارات و نهادهاي ذي ربط نسبت به برطرف نمودن بخشي از نيازهاي اضطراري ساکنين محل اقدام گردد .

اين گزارش حاکيست در ادامه اين بازديد مهندس نادر ابراهيمي شهردار مراغه نيز به خبرنگاران رسانه هاي  گروهي گفت : همينک شهرداري مراغه 35 پروژه عمراني ، خدمات و فرهنگي در دست اجرا دارد که عملا اجراي اين تعداد پروژه مراغه را به کارگاه بزرگ سازندگي در منطقه تبديل کرده است .

وي رسالت اصلي مجموعه مديريت شهري مراغه را ارائه خدمت بي منت به شهروندان عنوان کرده و خاطرنشان شد با اتمام اين 35 پروژه تحول اساسي در چهره شهر ايجاد شده و بخش اعظمي از مشکلات شهر و شهروندان در حوزه هاي مختلف برطرف خواهد شد .

IMG_7107

شهردار مراغه در رابطه با برنامه بازديد از مناطق محروم و حاشيه شهر نيز گفت : امروز با حضور نماينده محترم و تعدادي از مسئولين محترم ادارات در مناطق مختلف شهر حضور يافتيم تا از نزديک مسائل و مشکلات شهروندان عزيز را هم مسئولين شهرستان و هم مجموعه شهرداري مراغه مشاهده و در رفع آنها سعي و تلاش نمايند.

وي در خصوص بازديد از شهرک امير کبير گفت : در اين بازديد مشکلاتي که در حريم راه آهن و شهرک اميرکبير و زينال آباد وجود دارد از نزديک مورد بررسي قرار گرفت و مقرر گرديد اقداماتي در راستاي بهسازي سکونت گاههاي اين منطقه صورت پذيرد دراين راستا هم توسط شهرداري و هم از سوي ساير ادارات مرتبط پروژه هايي تعريف و مشخص شد.

مهندس ابراهيمي در رابطه با پروژه بلوار دانشگاه  گفت : در پروژه بلوار دانشگاه مشکلاتي از نظر تملک وجود دارد و شرکت تعاوني مسکن فرهنگيان مراغه دراين مورد تعهداتي را از قبل بر عهده  دارد  که در اين زمينه تصميماتي اتخاذ گرديد و براساس اين تصميمات اميدواريم اين شرکت به تعهدات خود عمل نمايد تا اين پروژه مهم زيربنايي هر چه سريعتر نهايي شود .

شهردار مراغه  افزود : همچنين در مسير پروژه خيابان 35 متري حدفاصل ميدان دانشگاه تا ميدان 48 متري که نقش بسزايي در حل مشکلات ترافيکي شرق شهر مراغه خواهد داشت به طول 3 کيلومتر که در دست اجرا بوده و امروز مورد بازديد نماينده محترم و هيئت همراه قرار گرفت  لازم است 2 دهنه  پل احداث گردد که همينک يکي از پل هاي مورد اشاره در دست اجرا بوده و پل دوم  نيز مسير انتخاب پيمانکار را طي مي کند .

وي خاطرنشان ساخت : در اين پروژه بالغ بر 12 هزار متر طول جدول کشي  صورت گرفته و نزديک به 90 درصد املاک مسير پروژه تملک شده است و تمام سعي و تلاش مجموعه شهرداري براين است که تا پايان سالجاري عمليات زيرسازي و جدول گذاري آن به اتمام برسد تا از ابتداي سال آينده آسفالت ريزي خيابان شروع شود .

شهردار مراغه از پايانه مسافري برون شهري ، ميدان آرد و غلات ، سايت يادمان شهداي گمنام ، ساماندهي کانال انزاب ، فرهنگسراي پهرآباد ، ساختمان شهرداري منطقه يک ، فاز اول کمربندي غربي  و پارک گلشهر به عنوان تعدادي  از پروژه هاي شاخص عمراني ، خدماتي و فرهنگي در دست اقدام شهرداري نام برد .

IMG_7207

مهندس ابراهيمي در پايان اين گفتگو ضمن استقبال از همراهي و همدلي مسئولين ارشد شهرستان براي اجراي پروژه هاي مهم و زيربنايي  خاطرنشان شد :  توسعه شتابزده شهر در سال هاي اخير ايجاب مي نمايد تا  در منطقه  پروژه هاي بزرگ زيربنايي براي ايجاد توازن در توسعه شهري و توزيع عادلانه امکانات شهري اجرا گردد که با توجه به محدوديت منابع مالي شهرداري اميد است نماينده محترم و مردم شريف و همچنين فرماندار محترم شهرستان در تعريف و اجراي پروژه هاي ياد شده با مديريت شهري مراغه همچنان  مساعدت و همراهي  داشته باشند تا بدين طريق بصورت مطلوب و با سرعت بيشتر نسبت به اجرا و اتمام پروژه ها اقدام گردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 5 بهمن 1393برچسب:, | 20:45 | نويسنده : شهروند مراغه ای |