اعتقاد و دین باوری به دانش آموزان تعلیم داده شود

اعتقاد و دین باوری به دانش آموزان تعلیم داده شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه گفت: اعتقاد، دین باوری و مسایل فرهنگی به صورت واقعی به دانش آموزان تعلیم داده شود.

ظفر محمدی، روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: با تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان، آنان می توانند همانند هشت سال دفاع مقدس در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و بر آن ها غلبه کنند.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت در خانواده، مدرسه و جامعه تحقق می یابد، اظهار کرد: جامعه ای پویا و با نشاط است که افراد آن در موضوع تعلیم و تربیت به صورت مشارکتی فعالیت کنند.

فرماندار ویژه مراغه، با اشاره به اینکه رشد جامعه، در سایه توجه کافی به تعلیم و تربیت محقق می شود، ادامه داد: اعضای شورای اسلامی و شورای آموزش و پرورش، نماد خدمت در جامعه هستند و در تمامی مسایل مربوط به تعلیم و تربیت و مسایل فرهنگی نقش بسزایی ایفا می کنند.

محمدی، یادآوری کرد: در راستای مشارکت جویی و توجه به مسایل فرهنگی باید همکاری و تعامل خوبی بین دستگاه های دولتی و نهادهای فرهنگی وجود داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این جلسه گفت: برگزاری جلسات مشترک بین مدیریت شهری و شورای آموزش و پرورش موجب تحقق بخشی از اهداف فعالیت های آموزش و پرورش می شود.

جلیل اسلامی، افزود: هیچ نهادی بدون همکاری سازمان های دیگر نمی تواند فعالیت خود را به نحو احسن انجام دهد و هر قدمی که برای توسعه شهر برداشته می شود نیازمند همکاری سایر نهادهاست.

وی با اشاره به اینکه فرآیند فعالیت های آموزش و پرورش به سوی مدیریت استدلالی حرکت می کند، اظهار کرد: گسترش فضای استدلالی، مقررات زدایی، حرکت به سوی اثربخشی و شادابی برنامه ها، توجه به انگیزش کارکنان بویژه تعامل سازنده با سازمان ها ، نهادها و ارگان ها از جمله اولویت های کاری این اداره است.

اسلامی، ادامه داد: گسترش فضای کارآفرینی هنرستان های این شهرستان از جمله موضوعاتی است که موفقیت در آن، نیازمند تعامل و همکاری مدیریت شهری و سایر نهادهاست.

شهردار مراغه نیز در این جلسه گفت: در رابطه با مسایل فرهنگی مشترک بین شهرداری و آموزش و پرورش، بسترهای لازم در راستای ارتقای فرهنگ و حقوق شهروندی فراهم شده و به زودی از طریق این دو نهاد اجرا می شود.

نادر ابراهیمی، برای ایجاد فضای سبز در مدارس از سوی شهرداری اعلام آمادگی کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب:, | 10:52 | نويسنده : شهروند مراغه ای |