نماینده مجلس: 10 کیلومتر از آزاد راه مراغه - هشترود تملک شد

نماینده مجلس: 10 کیلومتر از آزاد راه مراغه - هشترود تملک شد

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: 10 کیلومتر از قطعه اول آزاد راه مراغه - هشترود تملک شد.

مهدی دواتگری: عملیات زیرسازی قطعه اول این طرح به طول 26 کیلومتر هم اکنون از سوی پیمانکار در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه کیلومتر 16 تا 26 این جاده از سمت مراغه تملک شده، اظهار کرد: بقیه قطعه اول این طرح توسط وزارت راه و شهرسازی در حال تملک است.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم اکنون انجام مطالعات قطعه دوم این طرح از کیلومتر 26 تا 70 این آزاد راه (نقطه اتصال به بزرگ راه زنجان – تبریز) پیگیری می شود تا در اوایل سال آینده مطالعه این قطعه انجام شود.

دواتگری، یادآوری کرد: 500 میلیارد ریال اعتبار اولیه برای اجرای این طرح از سوی وزارت راه و شهرسازی در سال جاری تصویب شده و در تدوین بودجه سال آینده نیز اعتبار ویژه ای برای این طرح پیشنهاد شده است.

وی گفت: این طرح به طول 96 کیلومتر بوده که به منظور اجرای سریع به چهار قطعه تقسیم و هر قطعه طی مراحلی به پیمانکاران برنده در مناقصه تحویل می شود.

دواتگری خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی های انجام شده، انتظار می رود سه قطعه باقی مانده این طرح تا پایان سال مالی تملک و به پیمانکاران تحویل شود.

قطعه اول آزاد راه مراغه - هشترود به طول 26 کیلومتر از مراغه به سمت هشترود هم اکنون در حال اجرا بوده و برای کل این آزاد راه حدود 9 هزار میلیارد ریال اعتبار در مدت چهار سال هزینه می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب:, | 21:25 | نويسنده : شهروند مراغه ای |