امام جمعه مراغه: انقلاب فرصتی برای شکوفایی استعدادهای مردم ایران است

امام جمعه مراغه: انقلاب فرصتی برای شکوفایی استعدادهای مردم ایران است

امام جمعه مراغه گفت: انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای شکوفایی استعدادهای مردم بویژه جوانان ایرانی است.

 

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به پرتاب ماهواره فجر به فضا افزود: این دستاورد با فرصت هایی که انقلاب اسلامی برای مردم و جوانان این مرز و بوم بوجود آورده، حاصل شده است.

وی همچنین بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: رهبری مقتدر، آگاه و عالم در کنار یک ایدئولوژی کارآمد و حضور مردم درصحنه، مهمترین عوامل در پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

حجت الاسلام پورمحمدی یادآوری کرد: امام راحل با توجه به آرمان های اسلامی و مکتب تشیع توانست این انقلاب را به ثمر برساند و هم اکنون رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده راه و روش ایشان با توجه به آرمان های اسلامی و انقلابی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه خطبه ها با اشاره به جنایت های گروهک تروریستی داعش در عراق ادامه داد: این گروهک و سایر گروهک های تکفیری بنام اسلام درصدد ضربه زدن به این دین مقدس هستند.

حجت الاسلام پورمحمدی این اقدام ها را جنایت علیه بشر خواند و افزود: محافل بین المللی و کشورهای اسلامی باید در ارتباط با جریان های تکفیری حساسیت بیشتری نشان دهند تا بتوان مانع از اقدام های جنایت کارانه آن ها شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 17 بهمن 1393برچسب:, | 15:38 | نويسنده : شهروند مراغه ای |