دفاع از حریم ملکوتی پیامبر (ص) وظیفه همه مسلمانان است

رییس اداره فرهنگ و ارشاد مراغه: دفاع از حریم ملکوتی پیامبر (ص) وظیفه همه مسلمانان است

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: دفاع از حریم ملکوتی پیامبر اکرم (ص) وظیفه همه مسلمانان بویژه هنرمندان و اصحاب فرهنگ و ادب است.

احمد دادرس فیاضی روز دوشنبه در محفل ادبی حریم نور در این شهرستان با محکوم کردن عمل نابخردانه و توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) افزود: ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) بسیار عظیم تر و منزه تر از آن است که با اینگونه حرکات، رنگ تیره برآن بنشیند.

وی با بیان اینکه مانند این اقدامات ناصواب، در طول تاریخ وجود دارد، اظهار کرد: این اقدامات هر بار، زمینه بالندگی و عشق و علاقه بیشتر مردم جهان به اسلام را فراهم کرده است.

فیاضی با اشاره به اینکه توطئه های استکبار به خودشان برمی گردد، ادامه داد: این حرکات مزورانه دشمنان اسلام، موجب اتحاد بیشتر جهان اسلام شده و سیمای نورانی پیامبر اکرم(ص) نیز برای همه شناسانده شده است.

همزمان با سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی محفل ادبی حریم نور، با حضور شعرا و ادبای مراغه برای اعلام ارادت به ساحت پیامبر صلح و رحمت و گرامی داشت دهه مبارک فجر در مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان برگزار شد.

این محفل به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن های ادبی اوحدی مراغی، خانه شاعران، رثا و نویسندگان مراغه اجرا شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 20 بهمن 1393برچسب:, | 11:39 | نويسنده : شهروند مراغه ای |