چهار طرح عمرانی، خدماتی و ورزشی در مراغه به بهره برداری رسید

چهار طرح عمرانی، خدماتی و ورزشی در مراغه به بهره برداری رسید

چهار طرح عمرانی، خدماتی و ورزشی همزمان با دهمین روز از گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان مراغه به بهره برداری رسید.

 

این طرح ها در حوزه های ورزش و امور جوانان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری روستایی بود که با 435 میلیارد و 350 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی، تسهیلات دولتی و بخش خصوص، همیاری مردمی و درآمدهای دهیاری به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل بزرگترین مجموعه ورزشی - رزمی آذربایجان شرقی با عنوان مجتمع ورزشی رزمی شهدای مراغه، سالن چند منظوره شهدای روستای کرم جوان، بهسازی یکهزار و 65 واحد مسکن روستایی و دیوار ساحلی روستای بیانلوجا از توابع این شهرستان است.

بزرگترین مجموعه ورزشی - رزمی آذربایجان شرقی با عنوان مجتمع ورزشی - رزمی شهدای مراغه، در دو طبقه با دو هزار و 250 متر مربع زیربنا با 23 میلیارد ریال اعتبار و سالن چند منظور ورزشی شهدای کرم جوان نیز با یک هزار و 400 متر مربع زیر بنا با 11 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی احداث شده است.

این دو طرح توسط اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی احداث شده که با بهره برداری از این طرح ها سرانه ورزش مراغه از 34 سانتی متر به 46 سانتی متر مربع رسید.

دیوار ساحلی روستای بیالوجای مراغه نیز به منظور جلوگیری از خسارت های سیل به روستاییان به طول 150 متر و ارتفاع پنج متر با حجم 960 متر مکعب عملیات سنگی با نظارت بخشداری سراجوی مراغه احداث شده است.

برای اجرای این طرح یک میلیارد و 350 میلیون ریال هزینه شده که 450 میلیون ریال آن توسط همیاری مردمی و بقیه نیز از محل اعتبارات استانی و درآمدهای دهیاری روستا هزینه شده است.

همچنین بهسازی مسکن یک هزار و 56 باب مسکن روستایی با 400 میلیارد ریال اعتبار انجام شده که 30 درصد از هزینه این طرح ها با استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن و 70 درصد نیز توسط صاحبان مسکن تامین شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 22 بهمن 1393برچسب:, | 9:25 | نويسنده : شهروند مراغه ای |