پژوهش محوری در آموزش و پرورش، کشور را در مسیر پیشرفت قرار می دهد

پژوهش محوری در آموزش و پرورش، کشور را در مسیر پیشرفت قرار می دهد

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پژوهش محوری در آموزش و پرورش، کشور را در مسیر پیشرفت قرار می دهد گفت: خانواده ها و معلمان باید تفکر کارآفرینی را در دانش آموزان نهادینه کنند.

 

مهدی دواتگری روز دوشنبه در همایش کارآفرینان دانش آموزی عجب شیر با اشاره به اینکه رویکرد پژوهش محوری در مدارس، رویکردی نخبه پرور است، افزود: پژوهش محوری در کار آموزش ضروری بوده و محوریت تحقیق و پژوهش در امر آموزش و پرورش بسترهای لازم را برای پیشرفت کشور فراهم می کند.

وی، تامین زیرساخت های آموزشی و توجه ویژه برای مقاوم سازی، بهسازی و نوسازی مدارس و تهیه امکانات آموزشی را لازمه پیشرفت کشور در زمینه های آموزشی و پرورشی اعلام کرد.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح اولین مرکز کارآفرینی هنرستان های کشور در عجب شیر ادامه داد: با افتتاح مراکز دیگر کارآفرینی در سطح کشور برای هنرجویان هنرستان ها، زمینه پیشرفت و توسعه کشور فراهم می شود.

دواتگری، با بیان اینکه توانمند کردن علمی و عملی دانش آموزان در هنرستان ها موجب افزایش قدرت صنعت و تفکر کارآفرینی در جامعه می شود، یادآوری کرد: معلمان می توانند با ارایه آموزش های موثر و جدید، دانش آموزان را نسبت به موضوع کارآفرینی و کارگروهی ترغیب کنند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در آموزش و پرورش و تربیت نیروی انسانی یک سرمایه گذاری بلندمدت محسوب می شود، گفت: پیشرفت و توسعه کشور نیاز به سرمایه گذاری بیش از پیش و توجه عمیق تر به آموزش و پرورش دارد.

دواتگری، افتتاح مرکز تحقیق و پژوهش در این شهرستان را ضروری خواند و افزود: با راه اندازی این مرکز زمینه برای فعالیت های دانش آموزان و پژوهشگران فراهم می شود تا در آینده با امکانات و زیرساخت های مناسب به کارهای پژوهشی و تحقیقی خود ادامه دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:, | 11:48 | نويسنده : شهروند مراغه ای |