با بهره گیری از شیوه های نوین و جذاب قرآن را وارد خانه ها کنیم

پیشکسوت قرآنی در آذربایجان شرقی:

با بهره گیری از شیوه های نوین و جذاب قرآن را وارد خانه ها کنیم

پیشکسوت قرآنی در استان آذربایجان شرقی با اشاره به پیشرفت علم و تکنولوژی، گفت: برای جذب و ایجاد انگیزه بیشتر در نسل جدید ضروری است با بهره گیری از شیوه های نوین و جذاب قرآن را وارد خانه ها کنیم.

بهمن محرم زاده روز دوشنبه بابیان اینکه ضروری است دغدغه اصلی تمام مسوولان و رسانه ها، فرهنگی و قرآنی باشد، افزود: فقط از طریق کارهای فرهنگی در حوزه دین و قرآن می توان در مقابل تمام توطئه های دشمنان ایستادگی کرد.

وی با اشاره به نقش مهم خانواده ها در تربیت فرزندان و شکل گیری شخصیت هر فرد در خانواده، گفت: با قرار گرفتن قرآن در بطن جامعه، خانواده های ما خانواده ای قرآنی خواهند بود.

این پیشکسوت برگزیده نهمین همایش تکریم چهره های قرآنی اعلام کرد: مسوولان نقش بسزایی در ترویج فرهنگ قرآن در جامعه ایفا می کنند و باید به این موضوع بیش از پیش اهمیت داده و برای فعالیت های قرآنی بودجه های پررنگ تری اختصاص دهند.

وی در خصوص وضعیت فعالیت های قرآنی در استان، اظهار کرد: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد رشد این فعالیت ها در استان به خصوص شهر تبریز هستیم و امیدواریم در شهرستان ها نیز فعالیت های قرآنی بیش از پیش افزایش یابد.

بهمن محرم زاده درسال 1341 در خانواده ای مذهبی متولد شده و از استادانی است که در نهمین همایش تکریم پیشکسوتان قرآنی تکریم خواهد شد.

وی از اوایل نوجوانی و قبل از انقلاب اسلامی با حضور در جلسات قرآنی در شهرستان مراغه فعالیت قرآنی خود را آغاز و در رشته علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده است.

این استاد قرآنی هم اکنون در دانشگاه های آزاد اسلامی مراغه و بناب، دانشکده علوم قرآنی مراغه تدریس و به عنوان مدیر مسوول موسسه قرآن و عترت نسیم حیات مراغه فعالیت می کند.



نظرات شما عزیزان:

varjovi
ساعت11:02---28 بهمن 1393
sagh ol

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1393برچسب:, | 9:12 | نويسنده : شهروند مراغه ای |