ترویج فرهنگ بسیج درجامعه موجب اعتلای ارزش های اسلامی و انقلاب می شود

فرمانده سپاه ناحیه مراغه:

ترویج فرهنگ بسیج درجامعه موجب اعتلای ارزش های اسلامی و انقلاب می شود

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: ترویج و تبیین فرهنگ بسیجی در جامعه موجب اعتلای ارزش های اسلامی و انقلابی می شود.

 

سرهنگ اکبر شالچی زاده روز چهارشنبه در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج امام هادی (ع) اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان افزود: باید تلاش شود فرهنگ بسیجی به عنوان فرهنگی غالب و تاثیرگذار در جامعه رشد و تعالی پیدا کند.

وی اظهار کرد: پایگاه های مقاومت بسیج و بسیجیان نقش مهمی در فرهنگ سازی و مقابله با توطئه ها و هجمه های فرهنگی دشمنان بویژه رسانه های غرب ایفا کرده و دارای جایگاه ممتازی در جامعه اسلامی هستند.

شالچی زاده ادامه داد: با توجه به توطئه رسانه ای و فرهنگی غرب در معرفی سبک زندگی غربی در جامعه اسلامی، بسیج نقش مهمی در مقابله با این هجمه و ترویج سبک زندگی اسلامی در بین خانواده ها دارد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه نیز در این آیین گفت: بسیج به عنوان موهبت الهی و یادگار انقلاب اسلامی در سال های اخیر تاثیرگذاری خود را در جامعه اسلامی و کشورهای اسلامی به وضوح نشان داده است.

حجت الاسلام جعفر جنتی افزود: بسیج با تکیه بر ولایتمداری و بصیرت خود، همیشه آماده پاسداری و صیانت از آرمان ها و ارزش های متعالی اسلام و انقلاب بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه نیز در این مراسم گفت: تبیین سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه و ترویج سبک زندگی اسلامی، راهکار موثری برای مقابله با هجمه های فرهنگی غرب است.

در این مراسم پایگاه مقاومت بسیج امام هادی (ع) اداره اوقاف و امور خیریه مراغه افتتاح و آغاز به کار کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:, | 15:50 | نويسنده : شهروند مراغه ای |